/image/10/8/308_r_hybrid.66108.jpg

"Καταφέραμε να πετύχουμε τέτοιες επιδόσεις από ένα μοντέλο του segment C και αυτό χάρη στο πάθος μας σε νέες προκλήσεις και την δίψα μας για την υπεροχή παντού." Jean-Philippe Delaire, PEUGEOT Sport, Επικεφαλής Εξέλιξης του συστήματος κίνησης του PEUGEOT

‘ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ PEUGEOT SPORT’

i

Η τεράστια τεχνολογική εμπειρία της PEUGEOT Sport και οι μεγάλες της επιτυχίες στον τομέα των αγώνων, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό των προδιαγραφών αλλά και της ιδανικής τοποθέτησης του κάθε μηχανολογικού συστήματος του αυτοκινήτου. Το σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου είναι συνδυασμός τριών πηγών ισχύος, που κινούν το αυτοκίνητο είτε συνδυαστικά είτε αυτόνομα:
- ένας 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6L THP 270 S&S, με την υψηλότερη τιμή ειδικής απόδοσης στον κόσμο, για αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρες
- ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 85kW/115ίππους, με το 6τάχυτο κιβώτιο
- ένας άλλος ηλεκτροκινητήρας με τα ίδια χαρακτηριστικά στον πίσω άξονα.

Για την επίτευξη της απαράμιλλης δυναμικής συμπεριφοράς, το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου βρίσκεται πλέον όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 3 kWh επιτυγχάνει άριστη σχέση ισχύος/βάρους και βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα στη θέση του ρεζερβουάρ. Το ρεζερβουάρ των 50λίτρων έχει τοποθετηθεί στο πορτμπαγκάζ πάνω από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα και τους δύο μετασχηματιστές. Στην προσπάθειά τους για την αναζήτηση της τελειότητας, οι μηχανικοί της PEUGEOT Sport σχεδίασαν από την αρχή το κάτω μέρος του ρεζερβουάρ ώστε να πετύχουν την ασφαλή του στήριξη πάνω στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Ακόμα και τα λίγα χιλιοστά που κερδήθηκαν στο συνολικό ύψος του αυτοκινήτου, συμβάλλουν και αυτά με τη σειρά τους στην επίτευξη των κορυφαίων επιδόσεων.

Χάρη στο σύστημα 4κίνησης, η οδική συμπεριφορά του PEUGEOT 308 R Hybrid, αγγίζει το τέλειο ειδικά στις εξόδους των στροφών. Αντίστοιχο των επιδόσεων του αυτοκινήτου είναι και το σύστημα φρένων με αεριζόμενους δίσκους 380χλστ. και 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 290χλστ. πίσω. Οι μηχανικοί της PEUGEOT Sport σχεδίασαν έτσι το σύστημα πέδησης ώστε για να μην επιβαρύνονται μόνιμα τα φρένα, να γίνεται εκμετάλλευση και των ηλεκτροκινητήρων ώστε να επιβραδύνεται το αυτοκίνητο ακόμα και από τα 250χλμ/ώ. Με τη μέθοδο αυτή, δεν προφυλάσσονται μόνο οι δίσκοι και τα τακάκια, αλλά μέσω της λειτουργίας ανάκτησης ενέργειας, επιτυγχάνεται και ένας από τους τρείς τρόπους φόρτισης της μπαταρίας.