/image/10/1/quartz_header1.66101.jpg

Η PEUGEOT ηγείται στην αγορά των crossover από το 2009. Το πρωτότυπο Quartz έρχεται να αντικατοπτρίσει το νέο όραμα της μάρκας για αυτή την κατηγορία συνδυάζοντας το στιλ της επόμενης γενιάς SUV με χαρακτηριστικά από σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων.

ΕΝΑ ΣΠΟΡ CROSSOVER

/image/10/2/quartz-usp1.66102.jpg

Ένα υπερ-αθλητικό crossover, το Peugeot Quartz αντανακλά με την πρώτη ματιά, τον αθλητικό του χαρακτήρα, τη στιβαρότητα και το δυναμισμό της σχεδίασής του. Η εμφάνιση του SUV αμαξώματος και της πολυτελούς καμπίνας σε προχωρημένο design, αντικατοπτρίζει τις μοναδικές επιδόσεις και το εξαιρετικό επίπεδο της οδικής συμπεριφοράς, που τονίζονται ακόμα περισσότερο και από τα 2.06μ. του πλάτους και τα φαρδιά ελαστικά των 305χλστ.

Η αθλητική αύρα κάνει αισθητή την παρουσία της τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, κυρίως λόγω του καταπληκτικού σχεδιασμού αλλά και των πρωτοποριακών υλικών: βασάλτης, ύφανση με ψηφιακή διαδικασία στα καθίσματα και δέρμα chiné.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Κάτω από το μεγάλο καπό βρίσκεται ο πανίσχυρος κινητήρας, ενώ οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί στην επιφάνειά του βελτιώνουν σημαντικά την αναπνοή του. Από το πλάι, οι έντονες γραμμές τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του Quartz. Εξαιρετικά πρωτότυπη σχεδιαστικά είναι και η κεντρική κολώνα που ουσιαστικά δεν υπάρχει, καθώς οι πόρτες ανοίγουν αντίθετα και προς τα πάνω, επιτρέποντας έτσι την εύκολη πρόσβαση στο high-end εσωτερικό με τη βοήθεια ενός ανασυρόμενου σκαλοπατιού.

Η λειτουργικότητα του Quartz γίνεται ακόμα περισσότερο αισθητή μέσα από την κάθε λεπτομέρεια και την προσοχή που έχει δοθεί σε ειδικά αυτόν τον τομέα. Η γυάλινη οροφή καταλήγει σε δύο μικρές αεροτομές που τονίζουν ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος. Στο σημείο αυτό γίνεται αισθητή και η διχρωμία που διακρίνει το αμάξωμα του Quartz: έντονο μπλε στο εμπρός μέρος και μαύρο ματ στα πίσω φτερά, που ‘σπάει’ σε αρκετά σημεία, από λευκές και κόκκινες λεπτομέρειες. Μία ακόμα εντυπωσιακή λεπτομέρεια του Quartz είναι και οι θηριώδεις τροχοί των 23 ιντσών.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Η αρμονική συνύπαρξη της δύναμης και της φωτεινότητας γίνεται αισθητή και από τη χρήση του ηφαιστιογενούς βασάλτη στην κεντρική κονσόλα, ενώ για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκαν ταπετσαρίες με ύφανση που σχεδιάστηκε ψηφιακά. Το κάθισμα του οδηγού εξασφαλίζει τέλεια πλευρική στήριξη, όπως αρμόζει σε ένα όχημα υψηλών επιδόσεων και το PEUGEOT i-Cockpit φέρνει τα πάντα στα ακροδάχτυλα του οδηγού.
Το σύστημα HUD (head-up display) διαθέτει μία μεγάλη και εύκολα διαμορφώσιμη οθόνη. Στο κέντρο της βρίσκεται σε γωνία 45 μοιρών, μία συνθετική λωρίδα, με σκοπό την παροχή πρόσθετων πληροφοριών αλλά και τη δημιουργία της εικόνας μεγαλύτερου βάθους.

Το πάνω μέρος του ταμπλό δίνει την εντύπωση κατασκευής «από ένα κομμάτι μέταλλο», με όλα τα χειριστήρια σκαλισμένα στην επιφάνειά του. Ο κάθε ένας από τους 4 επιβάτες διαθέτει το δικό του bucket, διάταξη που εξασφαλίζει τη μέγιστη ευρυχωρία στο εσωτερικό. Χάρη σε μία καινούργια διαδικασία παραγωγής, η μεσαία κολώνα απουσιάζει εντελώς. Για την επίτευξη μίας σπορτίβ αίσθησης, οι πλευρικές επενδύσεις και η οροφή είναι καλυμμένα με μαύρο δέρμα, σε αντίθεση με τις έδρες και την πλάτη των καθισμάτων που καλύπτονται από ανοιχτόχρωμο μπεζ δέρμα.

Η καμπίνα του Quartz αντανακλά παντού το σπορ χαρακτήρα, χάρη και στο i-Cockpit που προορίζεται αποκλειστικά για την οδήγηση.
Το μικρό τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια, προέρχεται κατευθείαν από τα αγωνιστικά μοντέλα και εξασφαλίζει κορυφαίο επίπεδο ελέγχου. Ο οδηγός μπορεί να λειτουργήσει τα φλας, να αλλάξει πρόγραμμα οδήγησης και ταχύτητες, με περίσσεια ευκολία και απόλυτη ασφάλεια.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

/image/10/7/quartz_performances_singlelarge.66107.jpg

Το πρωτότυπο Quartz, μήκους 4.5μ., προσφέρει μία μοναδική αίσθηση οδήγησης. Επιδόσεις, ακρίβεια χειρισμών και αμεσότητα, είναι μερικά από τα χαρίσματα του αυτοκινήτου που συνδυάζονται για να προσφέρουν στον οδηγό μία μοναδική αίσθηση ευχαρίστησης στην οδήγηση. Το Quartz είναι η απτή απόδειξη της νεωτεριστικής προσέγγισης της Peugeot στην κατηγορία των ‘high-end’ σπορ μοντέλων.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο κινητήρας 1.6L THP 270 που έχει εξελιχθεί από την Peugeot Sport. Σε συνδυασμό με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ο 4κύλινδρος αυτός βενζινοκινητήρας αποδίδει 330 Nm ροπής και εμφανίζει τιμή ειδικής ισχύος τους 170 ίππους/λίτρο, τιμή που τον κατατάσσει στους κορυφαίους σε ολόκληρο τον κόσμο. Με συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους 500 ίππους, το Full Hybrid σύστημα κίνησης περιλαμβάνει ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτροκινητήρες.

Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: επιλογή ‘ZEV’, αμιγώς ηλεκτροκίνητο με 50 χλμ μέγιστη αυτονομία, επιλογή ‘Road’ , που διατηρεί φορτισμένη τη μπαταρία επιλέγοντας κίνηση με τον κινητήρα 1.6 L THP και τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα και επιλογή ‘Race’, που συνδυάζει την ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και των δύο ηλεκτροκινητήρων και μοιράζει τη ροπή σε κάθε τροχό ξεχωριστά ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης του καθέ ενός, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε ένα καθαρόαιμο και υπερ-αθλητικό SUV.

Φωτογραφίες by Patrick Curtet
Η φωτογράφηση έγινε στο Gemasolar solar thermal plant, ιδιοκτησίας της Torresol Energy και εξελίχθηκε από την SENER
Παραγωγή Cream - William Blanc
© cream-paris.tv