/image/16/0/sr1_header_2.66160.jpg

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

/image/18/1/sr1_environnement_1040_4981.66181.jpg

Μία ακόμα πτυχή των τεχνικών χαρακτηριστικών του SR1 είναι και η μίξη των διαφορετικών στυλ. Για παράδειγμα, η τεχνολογία HYbrid4, η οποία παρουσιάστηκε στο Peugeot 3008 το 2011.
Στο SR1, μπροστά έχει τοποθετηθεί ο βενζινοκινητήρας 1,6 THP με ισχύ 160 kW (218 ίππων), που συνδυάζεται με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 70 kW (95 ίππων). Σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία, το αυτοκίνητο μετατρέπεται σε όχημα μηδενικών εκπομπών (ZEV-Zero Emission Vehicle), ενώ η κατανάλωσή του σε μικτό κύκλο δεν ξεπερνά τα 4,9 λίτ/100χλμ, και οι εκπομπές του CO2 φτάνουν τα 119γρ/χλμ
Όταν οι δύο κινητήρες λειτουργούν συγχρόνως , το SR1 αποδίδει μέγιστη ισχύ που φτάνει τα 230 kW (313ίππους), εκμεταλλευόμενο παράλληλα και τα πλεονεκτήματα της 4κίνησης.
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας HYbrid4, η οποία θα υιοθετηθεί σταδιακά και από άλλα μοντέλα της γκάμας της Peugeot, το πρωτότυπο SR1 αποτελεί πειστική απόδειξη ότι η οδηγική απόλαυση μπορεί να συνδυαστεί με την φιλικότητα προς το περιβάλλον.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

/image/18/2/sr1_techno_usp1_1040_498.66182.jpg

Η τεχνολογία HYbrid4 δίνει τη δυνατότητα στο Peugeot SR1 να μπορεί να προσφέρει ταυτόχρονα το ιδανικό μίγμα συγκίνησης και οικονομίας: 230 kW (313ίπποι) και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 119 γρ/χλμ (0 με ηλεκτροκίνηση), 4κίνηση και σύστημα 4διεύθυνσης.... για το ιδανικό μίγμα συγκίνησης και αποδοτικότητας. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας HYbrid4, η οποία θα υιοθετηθεί σταδιακά και από άλλα μοντέλα της γκάμας της Peugeot, το πρωτότυπο SR1 αποτελεί πειστική απόδειξη ότι η οδηγική απόλαυση μπορεί να συνδυαστεί με την φιλικότητα προς το περιβάλλον.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

/image/18/3/sr1_securite_684_456.66183.jpg

Ο δυναμικός χαρακτήρας και η απόδοση του αυτοκινήτου, ενισχύονται ακόμα περισσότερο χάρη στην ύπαρξη του στιβαρού και εξαιρετικά ελαφρού μονοκόκ αμαξώματος και του σωληνωτού πλαισίου πάνω στο οποίο στηρίζονται όλα τα μηχανικά μέρη καθώς και η ανάρτηση. Η ιδανική εκμετάλλευση της διαθέσιμης τεχνολογίας στην επιδίωξη της τέλειας οδικής συμπεριφοράς που οφείλει να έχει αυτό το μοναδικό πρωτότυπο, εξασφαλίζεται και από τα διπλά ψαλίδια και τις αντιστρεπτικές δοκούς, εμπρός και πίσω.Για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς, το SR1 εκμεταλλεύεται και τα πλεονεκτήματα της 4διεύθυνσης. Η γωνία στρέψης των πίσω τροχών ρυθμίζεται ανάλογα με την ταχύτητα, μέσω ηλεκτρικών κινητήρων που συνδέονται στα πίσω ψαλίδια, εξασφαλίζοντας έτσι στο αυτοκίνητο μοναδική ακρίβεια χειρισμών & ευελιξίας, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.