/image/68/1/header.65681.jpg

ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μία από τις βασικές προτεραιότητες της PEUGEOT ως  κατασκευαστής αυτοκινήτων, είναι και η δέσμευσή της στην προστασία του περιβάλλοντος, πράγμα που για εμάς είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την οδηγική απόλαυση.

Κινητήρες PureTech

/image/70/2/1_2lpuretech_1408tech002bis.65702.jpg

Η PEUGEOT παρουσιάζει τη γκάμα των νέων εξαιρετικά αποδοτικών και τεχνολογικά προηγμένων, 3κύλινδρων κινητήρων PureTech.

Οι συγκεκριμένοι βενζινοκινητήρες είναι ελαφρύτεροι και περισσότερο συμπαγείς, γεγονός που τους επιτρέπει να επιτυγχάνουν μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα. Η κατανάλωση βελτιώθηκε και οι απώλειες λόγω τριβής ελαχιστοποιήθηκαν δύο ακόμα θεμελιώδεις παράγοντες που συνηγορούν στην επίτευξη κορυφαίων επιδόσεων.

Οι κινητήρες PureTech χαρίζουν μοναδικό επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας. Με τη μέγιστη ροπή να φτάνει 230 Nm (στην πιο δυνατή έκδοση) στις 1,750 σ.α.λ., προσφέρουν την καλύτερη αναλογία υψηλής ισχύος/χαμηλών στροφών, στην αγορά. Με δεδομένο ότι το 95% της συνολικής ροπής είναι διαθέσιμο μεταξύ 1,500 και 3,500 σ.α.λ., οι επιδόσεις είναι πάντα κορυφαίες.

Παρά τις κορυφαίες επιδόσεις τους, οι νέοι αυτοί κινητήρες παραμένουν απίστευτα οικονομικοί μειώνοντας την κατανάλωση καθσίμου και τις εκπομπές του CO2 μέχρι και 25% σε σύγκριση με έναν 4κύλινδρο κινητήρα με ίδιο επίπεδο ιπποδύναμης, έχει σαν αποτέλεσμα την εξοικονόμηση περίπου 1.5λιτ. καυσίμου για κάθε 100χλμ χωρίς όμως να θυσιάζεται στο ελάχιστο η οδηγική απόλαυση. Ένας κινητήρας PureTech ήταν εκείνος που συνετέλεσε στην επίτευξη του ρεκόρ διανυθείσας απόστασης με ένα γέμισμα, από το νέο Peugeot 308.

Κινητήρες BlueHDi

i

Έχοντας δημιουργήσει το πιο αποδοτικό σύστημα της αγοράς σε ότι αφορά τον περιορισμό των βλαβερών εκπομπών, η PEUGEOT είναι πλέον σε θέση να επιβεβαιώσει τον ηγετικό της ρόλο στον τομέα της περιβαλλοντικής προστασίας. 

BlueHDi είναι η ονομασία που δόθηκε στους κινητήρες Euro 6 diesel της μάρκας, τους κινητήρες που συνδυάζουν τις κορυφαίες επιδόσεις με τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων

BΗ τεχνολογία BlueHDi συνδυάζει μοναδικά τη χρήση οξειδωτικού καταλύτη, του συστήματος SCR (Selective Catalytic Reduction), και του DPF (φίλτρο μικροσωματιδίων), επιτυγχάνοντας έτσι τον έως και 90% περιορισμό των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx), τη μείωση των εκπομπών του CO2 έως τα 82g/km, 82γρ/χλμ, τη μείωση της κατανάλωσης, αλλά και την εξαφάνιση σε ποσοστό έως και 99,9% όλων των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων. 

Οι κινητήρες τεχνολογίας BlueHDi υπερκαλύπτουν ήδη τις προδιαγραφές Euro 6, που εφαρμόζονται για τα αυτοκίνητα από το Σεπτέμβριο του 2014 και πρόκειται να συμπεριλάβει όλους τους τύπους οχημάτων από το Σεπτέμβριο του 2015. Η συγκεκριμένη τεχνολογία θα υιοθετηθεί από όλα τα μοντέλα diesel της PEUGEOT, αντιπροσωπεύοντας ότι πιο εξελιγμένο υπάρχει αυτή τη στιγμή και για το μέλλον, σε θέματα προδιαγραφών εκπομπών ρύπων.

Κιβώτιο ταχυτήτων EAT6

/image/70/4/eat6_1408tech001bis.65704.jpg
/image/70/5/308sw_1401pc066.65705.jpg

Το νέο κιβώτιο με τον κωδικό EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) είναι ένα αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων που συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό της κατανάλωσης , χωρίς να θυσιάζει τίποτα από την οδηγική απόλαυση.

Σχεδιάστηκε με στόχο τον δραστικό περιορισμό των εκπομπών του CO2ενώ παραμένει ταυτόχρονα εξαιρετικά απλό στη λειτουργία και εύκολο στη χρήση του.

IΗ τεχνολογία Quickshift που ενσωματώνει, εξασφαλίζει την ήρεμη και οδήγηση, παραμένοντας ταυτόχρονα και ένα από ταχύτερα στις αλλαγές, κιβώτια ταχυτήτων της αγοράς

Αυτό σημαίνει ότι η διαφορά σε εκπομπές μεταξύ ενός χειροκίνητου και ενός αυτόματου κιβωτίου έχει φτάσει στα 5 γρ/χλμ (ελαστικά πιστοποιημένα με iso) - με το κιβώτιο EAT6 να καταλαμβάνει εξέχουσα θέση τόσο σε ότι αφορά την οδηγική απόλαυση όσο και την κατανάλωση.

Σύστημα Stop & Start

Οι τελευταίας γενιάς πετρελαιοκινητήρες που ενσωματώνουν την τεχνολογία e-HDi, είναι επίσης γνωστοί και για το σύστημα Stop & Start i που διαθέτουν.

Ιδανικό για την κίνηση στην πόλη, ο σύστημα Stop & Start σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μόλις το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί - π.χ. στο φανάρι  ή στις διασταυρώσεις με σήμα "Stop". Στη συνέχεια, και μόλις ο οδηγός είναι έτοιμος να ξεκινήσει, ο κινητήρας ξαναπαίρνει μπροστά στη στιγμή.

Η λειτουργία αυτή έχει πολλαπλά πλεονεκτήματα: η κατανάλωση ελέγχεται αποτελεσματικότερα (5% λιγότερο από ένα συμβατικό αυτοκίνητο που κινείται σε συνθήκες πόλης), οι εκπομπές του CO2 περιορίζονται (μηδενικές εκπομπές με σβηστό κινητήρα), ενώ το αυτοκίνητο παραμένει αθόρυβο όταν είναι σταματημένο.

Εν συντομία, η τεχνολογία e-HDi σας δίνει τη δυνατότητα να επιτύχετε φιλικότητα προς το περιβάλλον, χωρίς να θυσιάσετε τίποτα από την οδηγική ευχαρίστηση!

Και για απόλυτη συμβατότητα με κάθε οδηγικό στυλ, το σύστημα Stop & Start έχει τη δυνατότητα της απενεργοποίησης.

Περιορισμός του βάρους

i

Αποχαιρετήστε τα περιττά κιλά! Για όλα τα τελευταία της μοντέλα, η PEUGEOT έχει εξαντλήσει όλη της τη μηχανολογική τεχνογνωσία στην προσπάθεια περιορισμού του βάρους και των διαστάσεων. Κάθε νέο στοιχείο που σχεδιάζεται, κάθε τεχνολογία που υιοθετείται, κάθε επιμέρους εξάρτημα που χρησιμοποιείται έχει εξελιχθεί ώστε να συμβάλλει στον περιορισμό του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου.

Αποτέλεσμα όλων αυτών, είναι η εξαντλητική «δίαιτα» να έχει θετικές επιπτώσεις τόσο στην κατανάλωση όσο και στις εκπομπές του CO2 - χωρίς όμως καμία απολύτως αρνητική επίπτωση στην ασφάλεια ή τις επιδόσεις.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ

Για την ορθότερη πληροφόρηση των πελατών της, το PSA Groupe προσφέρει πρόσβαση σε ένα ανεξάρτητο και πιστοποιημένο μέτρο της κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. Η πρωτοβουλία αυτή σε συνεργασία με την ΜΚΟ Transport & Environmenti. Μαζί, ανέπτυξαν ένα πρωτόκολλο μέτρησης κατανάλωσης σε πραγματικές καταστάσεις, που εγκρίθηκε από το Bureau Veritasi.

 

Το πρωτόκολλο αυτό περιλαμβάνει μετρήσης της πραγματικής κατανάλωσης των οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας, σε απόσταση 92,3km όπου συνδιάζεται οδήγηση εντός πόλης και οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Τα δοκιμαζόμενα οχήματα κινούνται σε ανοιχτούς δρόμους με τις συνήθεις κυκλοφοριακές συνθήκες. Υπάρχουν επιβάτες, αποσκευές, κλιματισμός ή σύστημα θέρμανσης και οι δρόμοι αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα αναγλύφου και συνθηκών.

Με τον τρόπο αυτό ο Όμιλος PSA είναι σε μια σχέση διαφάνειας για τους πελάτες της

Οι δημοσιευμένες τιμές, οι οποίες πρέπει πάντα να διακρίνεται από τον εγκεκριμένο τύπο κατανάλωσης καυσίμου της ΕΕ, εξαρτώνται από αυτές τις υποθέσεις και τις συνθήκες. Ως εκ τούτου, δεν έχουν γενική αξία. Το πρωτόκολλο μετρήσεων είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Ομίλου PSA, www.groupe-psa.com

* Very Low Rolling Resistance

** Ultra Low Rolling Resistance

HYbrid4

/image/70/8/peugeot_gam_2013_003_fr.65708.jpg
/image/70/9/3008hybrid4_1007tech_dbis.65709.jpg
/image/71/0/peugeot_3008hy4_2013_028_fr.65710.jpg

Με τον HYbrid4 κινητήρα, η Peugeot αποδεικνύει πως είναι τελικά δυνατό να συνδυάσεις τη βελτιωμένη φιλικότητα προς το περιβάλλον με τις απροσδόκητες οδηγικές συγκινήσεις.

Εκτός από την παρουσίαση του 1ου στον κόσμο πλήρως υβριδικού κινητήρα diesel, η τεχνολογία HYbrid4 επιτρέπει την επιλογή χρήσης του πλέον κατάλληλου τρόπου κίνησης, ανάλογα με τις συνθήκες κάθε διαδρομής.

TΗ παραπάνω δυνατότητα, είναι εξαιρετικά απλή στη χρήση της: ένας επιλογέας στην κεντρική κονσόλα  επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε 4 τρόπους κίνησης: Auto (κανονική οδήγηση που εναλλάσσεται όμως μεταξύ ηλεκτροκίνησης και diesel), Sport (fγια πιο δυναμικές επιδόσεις), Electric (για ήσυχη και χωρίς καθόλου ρύπους κίνηση στην πόλη) και 4 Wheel Drive (για βελτιωμένο επίπεδο πρόσφυσης σε κάθε τύπο εδάφους).

HYbrid Air

/image/71/1/208hybridfe_1302cgi002.65711.jpg

Το σύστημα Hybrid Air είναι ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει τον νέας γενιάς 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα με την εκμετάλλευση του πεπιεσμένου αέρα..

Ευφυές και πρωτοποριακό, το σύστημα HYbrid Air προσαρμόζεται στο προσωπικό σας οδηγικό στυλ.

Ανάλογα λοιπόν με τις συνθήκες και τον τρόπο που οδηγείτε, ο κινητήρας επιλέγει αυτόματα τον πλέον κατάλληλο τρόπο κίνησης: Πεπιεσμένος αέρας (μηδενικές εκπομπές), βενζίνη ή συνδυασμός.

Όταν οδηγείτε στην πόλη, ο πεπιεσμένος αέρας κινεί το αυτοκίνητο στο 80% του χρόνου. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία εγγυάται δραστική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών του CO2 και αποτελεί σημείο αναφοράς για την αυτοκινητοβιομηχανία, επιτυγχάνοντας κατανάλωση μόλις 2.0λιτ/100χλμ.

Ηλεκτροκίνηση

/image/71/2/ion_2010_041_fr.65712.jpg

Ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, αυτοκίνητα, scooters και μηχανές, αποδεικνύουν μέχρι σήμερα, ότι η Peugeot είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει μία πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Παρά το γεγονός ότι αυτά τα οχήματα είναι εξαιρετικά φιλικά προς το περιβάλλον - έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων, μηδενικές εκπομπές CO2 και εμφανίζουν απίστευτα χαμηλό λειτουργικό κόστος - δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης, ενώ παραμένουν αθόρυβα και εξασφαλίζουν οδήγηση χωρίς καθόλου κραδασμούς.

Γνωρίστε το iOn – ένα  μικρό αυτοκίνητο ιδανικό για οδήγηση στην πόλη  και το νέο Partner Electric, ένα ηλεκτροκίνητο επαγγελματικό όχημα σχεδιασμένο για χρήση από επαγγελματίες που κινούνται σε αστικό περιβάλλον.

Τα οχήματα αυτά κινούνται αποκλειστικά από κορυφαίας τεχνολογίας συσσωρευτές ιόντων λιθίου. Με δυνατότητα επαναφόρτισης από κοινή πρίζα ή αποκλειστική πηγή τροφοδοσίας, οι ηλεκτροκινητήρες αυτοί εξασφαλίζουν μεγάλη αυτονομία και ισχύ άμεσα διαθέσιμη για χρήση.

Τα ηλεκτρικά οχήματα iOn και Partner έχουν επίσης σχεδιαστεί ώστε να μπορούν να εκμεταλλεύονται και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη φάση επιβράδυνσης/φρεναρίσματος εξασφαλίζοντας έτσι μία αυτονομία της τάξης των 150 χλμ (170 στο Partner Electric), ενώ διαθέτουν και σύστημα Stop & Start – επιδόσεις που υπερκαλύπτουν τις καθημερινές αστικές ανάγκες ενός χρήστη.

FAP

Το DPF/FAP (ενεργό φίλτρο μικροσωματιδίων) είναι η απάντηση της PEUGEOT στην καταπολέμηση των μικροσωματιδίων που εκπέμπονται από τους κινητήρες diesel. Όλα σχεδόν τα μοντέλα της μάρκας με κινητήρα HDi εφοδιάζονται με τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Το σύστημα DPF/FAP είναι αυτοκαθαριζόμενο. Επεξεργάζεται τα καυσαέρια του κινητήρα diesel καικατακρατεί έως και 99.9% του συνόλου των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων, ανεξάρτητα με το μέγεθος ή τις συνθήκες λειτουργίας του οχήματος.

Η διαδικασία εκτελείται σε 2 φάσεις: αρχικά τα μικροσωματίδια παγιδεύονται μέσα σε ένα πορώδες φίλτρο κατασκευασμένο από προσμείξεις ανθρακούχου πυριτίου. Μετά από μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα, ενεργοποιείται η φάση της αναγέννησης, όπου τα μικροσωματίδια αποτεφρώνονται σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Η όλη διαδικασία είναι πλήρως αυτόματη και δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό.