L500 R HYbrid: ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ

Το PEUGEOT L500 R HYbrid ‘κολλάει’ κυριολεκτικά στην άσφαλτο και εκτοξεύεται αποδίδοντας ακαριαία το μέγιστο της ισχύος του. Το φαρδύ μεταξόνιο, και το εξαιρετικά περιορισμένο ύψος του (ένα μόλις μέτρο), και το χαμηλό του βάρος (1.000 κιλά), είναι μερικά από τα στοιχεία που καταδεικνύουν ότι το PEUGEOT L500 R HYbrid κατασκευάστηκε με στόχο τις επιδόσεις: χρειάζεται μόλις 2,5 δλ. για να φτάσει τα 100, με το πρώτο χιλιόμετρο να καλύπτεται σταματώντας το χρονόμετρο στα 19 δλ. Το plug-in hybrid κινητήριο σύνολο που εξελιχθεί από τους μηχανικούς της PEUGEOT Sport, αποδίδει 500-bhp και αποτελείται από 2 ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός και έναν πίσω), και έναν βενζινοκινητήρα ισχύος 270 ίππων, και επιτυγχάνει ροπή που η μέγιστη τιμή της φτάνει τα 730 Nm. Σε ότι αφορά το στυλ, οι απαλές γραμμές που ξεκινούν από σήμα του λιονταριού στη μάσκα, συνεχίζονται προς τα πλευρά αγκαλιάζοντας τη θέση του οδηγού, και καταλήγουν σε μία χαρακτηριστική ουρά (σχεδιαστικό στοιχείο που παραπέμπει στο αγωνιστικό παρελθόν του μοντέλου), που περιλαμβάνει τα 3 κάθετα ονυχοειδή πίσω φωτιστικά σώματα, στοιχείο που χαρακτηρίζει και τη σημερινή σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot.

ΟΛΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ PEUGEOT i-COCKPIT®

l500

Το σπορ πρωτότυπο PEUGEOT L500 R HYbrid είναι σχεδιασμένο με το σκεπτικό να γίνεται ένα με τον οδηγό του, για αυτό και οι οδηγικές συγκινήσεις ενισχύονται ακόμα και μέσω της θέσης οδήγησης, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά σαν μία μοναδική ‘κάψουλα οδήγησης’ η οποία ενσωματώνεται απόλυτα με το αμάξωμα.

Η πρωτοποριακή σχεδίαση, της τεχνολογίας PEUGEOT i-Cockpit καταδεικνύει τις σπορ καταβολές της μάρκας, με χαρακτηριστικά όπως το μικρό τιμόνι που αποτελεί δομικό στοιχείο της κατασκευής και οι ολογραφικές οθόνες που απεικονίζουν κάθε πληροφορία σε δύο στρογγυλές οθόνες. Στην αδιάκοπη αναζήτηση της αεροδυναμικής τελειότητας, οι μηχανικοί της PEUGEOT επαναπροσδιορίζουν την κλασσική 2θέσια αρχιτεκτονική του L45, κατασκευάζοντας ένα μονοθέσιο που προσφέρει σε κάθε φανταστικό συνοδηγό μία μοναδική real-time αγωνιστική εμπειρία μέσω ενός συστήματος γυαλιών εικονικής πραγματικότητας.

L500 R Hybrid. Ένα διαχρονικό PEUGEOT.

ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΤΗΣ PEUGEOT

l500

Το PEUGEOT L500 R HYbrid είναι ένας φόρος τιμής στο θρυλικό L45 και στο ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της Peugeot, όπου το μοντέλο σημείωσε 3 νίκες στον Αμερικανικό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολις, τον 2ο ιστορικότερο αγώνα αυτοκινήτων στον κόσμο. Το L45 (από τον κινητήρα των 4.5 λίτρων), διάδοχος του L76, παρουσιάστηκε το 1912 από μία ομάδα ατρόμητων νεαρών οδηγών γνωστών και ως «Τσαρλατάνων», και εξελίχθηκε σε φυτώριο νέων ταλέντων, που εγκαινίασαν μία νέα εποχή στο σχεδιασμό αγωνιστικών κινητήρων, και κυριάρχησε μέχρι το 1919. Το L76 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που χρησιμοποιούσε 4κύλινδρο κινητήρα, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο με 2 επικεφαλείς εκκεντροφόρους, ενώ ήταν και το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που έφτανε σε τελική, τα 190χλμ/ώρα. Στο τιμόνι αυτών των πρώτων αγωνιστικών της—L76, L57, L3 και L45— στις πίστες ανά τον κόσμο, οι Τσαρλατάνοι κέρδιζαν τον ένα αγώνα μετά τον άλλο. Οδηγοί όπως ο Georges Boillot, ο Jules Goux και ο Paolo Zuccarelli, και μηχανικοί όπως ο Ernest Henry, έμειναν στην ιστορία για την τόλμη τους, και την διαρκή αναζήτηση της καινοτομίας. Οι αρχικές αυτές αγωνιστικές αναζητήσεις της μάρκας επί Αμερικανικού εδάφους, σηματοδότησαν και την έναρξη μίας σειράς θριάμβων της PEUGEOT Sport στις ΗΠΑ : Ο Ari Vatanen το 1988 και ο Robby Unser το 1989 κέρδισαν την μυθική ανάβαση του Pikes Peak οδηγώντας ένα PEUGEOT 405 T16, και ο Sébastien Loeb στο τιμόνι ενός PEUGEOT 208 T16 Pikes Peak, κατάφερε το 2013 να τερματίσει την κλασσική διαδρομή της ανάβασης των 20χλμ, σταματώντας τα χρονόμετρα στο απίστευτο 8’13”878.

Για την Peugeot δεν υπάρχουν όρια στην προσπάθεια κατάκτησης της κορυφής, γεγονός που αποδεικνύεται έμπρακτα και από την αγωνιστική πορεία του Stéphane Peterhansel, που σηματοδότησε την επιστροφή της PEUGEOT στον αγώνα του Dakar, και τις 4 συνεχόμενες νίκες του, από το 1987 έως το 1990.

“Με το PEUGEOT L500 R HYbrid αποτίνουμε φόρο τιμής στις αγωνιστικές προσπάθειες της PEUGEOT που χρονολογούνται από τις αρχές του 20ου αιώνα. Αντλώντας έμπνευση από το πνεύμα των επιδόσεων και της καινοτομίας, θελήσαμε να δώσουμε μία σμιλευμένη, κομψή, και τεχνολογικά προηγμένη άποψη για το μέλλον της PEUGEOT motor sport”

Matthias Hossann, επικεφαλής πρωτοτύπων και τεχνολογικών καινοτομιών της Peugeot.

L750 R HYbrid, GRAN TURISMO SPORT ULTIMATE VERSION

Για να σηματοδοτήσουν την παρουσίαση του νέου video game Gran Turismo Sport για το PlayStation®4, στις18 Οκτωβρίου του 2017, η PEUGEOT και η PEUGEOT SPORT αποκαλύπτουν τη νέα πιο αεροδυναμική, και πιο σπορ έκδοση του μοντέλου. To PEUGEOT L750 R HYbrid Vision Gran Turismo.

Στην διαρκή προσπάθεια για μεγαλύτερη αποδοτικότητα & οικονομία, η PEUGEOT εφοδίασε το L750 R HYbrid Vision Gran Turismo με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 580 ίππους, και φτάνει στο ανώτατο όριο των 10.000σ.α.λ. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα των 170 ίππων, το PEUGEOT L750 R HYbrid Vision Gran Turismo αποδίδει συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους 750 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί αντλώντας ενέργεια από ένα υδρόψυκτο συσσωρευτή ιόντων λιθίου. Το σειριακό κιβώτιο των 7 σχέσεων, αποτελεί ένα τεχνολογικό θαύμα και προέρχεται κατευθείαν από τον κόσμο των αγώνων. Το σύστημα κινητήρα-μετάδοσης είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Με βάρος μόλις 825 κιλά - 175 κιλά ελαφρύτερο από το PEUGEOT L 500 R HYbrid – το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 2,4δλ. για να φτάσει τα 100χλμ/ώρα από στάση. Όποιο και να διαλέξει κανείς, οι δύο αυτές αγωνιστικές κατασκευές είναι απόλυτα προσαρμοσμένες για ατελείωτη απόλαυση σε κάθε μία από τις 17 τοποθεσίες και τις πολλές πίστες που διαθέτει το νέο Gran Turismo Sport video game.