Νέο Peugeot 2008 SUV

Νέο PEUGEOT 2008 SUV

Από 14.850
Με προωθητική ενέργεια μήνα*

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ EAT6

/image/34/3/peugeot_suv2008_layout1-6.39343.jpg

Το νέο SUV PEUGEOT 2008 διαθέτει πλέον και στην έκδοση 1.2 l PureTech 110 S&S το αυτόματο 6άρι κιβώτιο EAT6, που βελτιώνει θεαματικά την κατανάλωση, προσφέροντας παράλληλα μοναδικές οδηγικές συγκινήσεις. Σε αυτό περιλαμβάνεται επίσης και η τεχνολογία Quickshift, που προσφέρει ταχύτατες, συχνές και ομαλές ταχυτήτων.

Εντωμεταξύ η ενεργειακή του απόδοση, ισοδυναμεί με εκείνην ενός συμβατικού χειροκίνητου κιβωτίου, χάρη στον περιορισμό των εσωτερικών τριβών και την τοποθέτηση μετατροπέων που κλειδώνουν όποτε χρειάζεται ώστε να αποφεύγεται το «πατινάρισμα».

Όλες οι παραπάνω τεχνολογίες, έχουν σαν αποτέλεσμα, η διαφορά των εκπομπών του CO2 μεταξύ του συγκεκριμένου και ενός χειροκίνητου κιβωτίου να είναι μόλις 7 γρ/χλμ (με ISO στάνταρ ελαστικά), καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση έναν εξαιρετικό παίκτη τόσο σε ότι αφορά την οδηγική απόλαυση, όσο και την κατανάλωση.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ PURETECH

/image/34/4/peugeot_suv2008_layout4-7.39344.jpg

Συμπαγής & ελαφρύς, συνδυάζοντας μοναδική ποιότητα και απαράμιλλες επιδόσεις, ο συγκεκριμένος 3κίλυνδρος κινητήρας, παντρεύει ιδανικά την οικονομία και την τεχνολογία αιχμής. Το επίπεδο οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει, συγκαταλέγεται ανάμεσα στα κορυφαία, ακόμα και σε πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας, επιτυγχάνοντας μοναδική ισορροπία ροπής σε χαμηλές στροφές - μεγάλης ιπποδύναμης. Χωρίς καθόλου απώλειες ή συμβιβασμούς στο θέμα της ισχύος ή της απόλαυσης, αυτό το τεχνολογικό επίτευγμα πετυχαίνει μείωση έως και 25% της κατανάλωσης και των εκπομπών του CO2 .

Η έκδοση turbo 1.2 l PureTech 110 S&S EAT6 εφοδιάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο EAT6 και επιτυγχάνει εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο, που δεν ξεπερνούν τα 110 γρ/χλμ, επίδοση που τον καθιστά ορόσημο στην κατηγορία των βενζινοκίνητων μοντέλων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ BlueHDi

/image/05/9/peugeot_208_2015_351_fr.48059.jpg

Οι κινητήρες 1.6 l BlueHDi του νέου PEUGEOT 2008 SUV αποδεικνύονται ιδανικοί στο να συνδυάζουν την τεχνολογία SCR (Selective Catalytic Reduction technology) με το σύστημα FAP (προσαρμοζόμενο φίλτρο μικροσωματιδίων). Είναι όλοι συμβατοί με τις προδιαγραφές του προτύπου Euro 6 standard (i: στην Ευρώπη), αποδίδοντας εξαιρετικά επίπεδα επιδόσεων τόσο στον τομέα της κατανάλωσης όσο και σε εκείνον των εκπομπών του CO2 (κάτω απο 97 γρ/χλμ), με επίσης εντυπωσιακό ρεκόρ κατανάλωσης 3.7 λιτ/100χλμi. Οι παραπάνω επιδόσεις τοποθετούν τη σειρά κινητήρων 1.6 l BlueHDi, ανάμεσα στους πλέον οικονομικούς κινητήρες diesel της αγοράς.

ΦΙΛΤΡΟ ΜΙΚΡΟΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΚΑΙ SCR

/image/34/6/peugeot_suv2008_layout1-7.39346.jpg

Η τεχνολογία BlueHDi επιτυγχάνει θεαματικές μειώσεις της κατανάλωσηςi χάρη στις τεχνολογίες SCR και FAPi

Τοποθετώντας το SCR στην είσοδο του συστήματος FAP (additive particulate filter), μπορέσαμε:
- να περιορίσουμε τις εκπομπές NOx (οξείδια του αζώτου) έως και 90%.
- να βελτιστοποιήσουμε τις εκπομπές του CO2 και την κατανάλωση (μείωση έως και 4% σε σχέση με τους κινητήρες Euro 5).
- να πετύχουμε ταχύτερη εκκίνηση – μετά το ξεκίνημα του κινητήρα – χάρη στην ικανότητα λειτουργίας σε χαμηλές θερμοκρασίες.

STOP & START

/image/34/7/peugeot_suv2008_layout4-5.39347.jpg

Γρήγορο, αποτελεσματικό και αθόρυβο το σύστημα Stop & Start δίνει στον κινητήρα τη δυνατότητα να μπαίνει σε κατάσταση "standby" μόλις το αυτοκίνητο ακινητοποιείται. Αποτέλεσμα, η βελτίωση της κατανάλωσης και ο περιορισμός των εκπομπών του CO2.

Μόλις ο οδηγός αφήσει το φρένο ο κινητήρας ξεκινά ακαριαία, αθόρυβα και χωρίς καθόλου κραδασμούς.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

  • /image/34/8/peugeot_suv2008_layout-14_1-2.39348.jpg

    ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ

  • /image/35/0/peugeot_suv2008_layout-14_2-2.39350.jpg

    ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

  • 2008 boot

    ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ