PEUGEOT 208 5 θυρο

/image/82/9/peugeot_208_2015_0_.48829.jpg

PEUGEOT 208 5 θυρο

Από 12.700
Με προωθητική ενέργεια μήνα*

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ EAT6

/image/42/7/peugeot_208_2015_159_fr.48427.jpg

Το νέο Peugeot 208 διαθέτει πλέον το αυτόματο κιβώτιο EAT6 έξι σχέσεων, με μετατροπέα ροπής, στις εκδόσεις με τον κινητήρα 1,2 l PureTech 110 S & S, το οποίο συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και στην απόλαυση της οδηγικής εμπειρίας. Με την τεχνολογία Quickshift, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται γρήγορα και ομαλά.

Επιπλέον,οι επιδόσεις του (ενεργειακή απόδοση) είναι σχεδόν ισοδύναμες με εκείνες ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων χάρει στις μειωμένες εσωτερικές τριβές και το κλείδωμα του μετατροπέα ροπής όποτε αυτό είναι αναγκαίο, για την αποφυγή ολίσθησης.

Όλα αυτά μεταφράζονται σε μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 1γρμ/χλμ (με ISO προδιαγραφών ελαστικά) σε σύγκριση με το χειροκίνητο κιβώτιο, κάνοντας την έκδοση αυτή εξαιρετική τόσο σε απόλαυση όσο και σε κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρες PureTech

/image/87/0/peugeot_essence_2015_152.48870.jpg

Αρθρωτός και συμπαγής, συνδυάζοντας κορυφαία ποιότητα με εξαιρετική απόδοση, ο 3-κύλινδρος αυτός κινητήρας αποτελεί το συμπύκνωμα της απόδοσης και της προηγμένης τεχνολογίας. Προσφέρει μια οδηγική απόλαυση από τις καλύτερες στην κατηγορία, ακόμα και από τις χαμηλές στροφές, προσφέροντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό ροπής και ισχύος. Με τον τρόπο αυτό, χωρίς κανένα συμβιβασμό από πλευράς ισχύος ή απόλαυσης, αυτό το τεχνολογικό κόσμημα επιτυγχάνει μείωση έως και 25% στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές CO₂.

Το νέο PEUGEOT 208 διαθέτει οικονομικούς κινητήρες βενζίνης, όλοι με κατανάλωση σε μικτό κύκλο κάτω από 4.5 λιτ/100 χλμ.i

Ο κινητήρας turbo 1.2 l PureTech 110 S&S σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT6, επιτυγχάνει εκπομπές CO₂ μόλις 104 γρμ/χλμ i, αποτελώντας το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αυτόματων βενζινοκίνητων.

Κινητήρες BlueHDi

/image/87/1/peugeot_diesel_2015_186_fr.48871.jpg

Όλοι οι τελευταίας γενιάς κινητήρες BlueHDi στο νέο PEUGEOT 208, πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6i.

Οι BlueHDi κινητήρες συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις, ελεγχόμενη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Στο νέο PEUGEOT 208, όλοι αυτοί οι κινητήρες επιτυγχάνουν εκπομπές CO₂ κάτω από 95 γρμ/χλμ, καθώς και την εντυπωσιακή κατανάλωση των 3.6 λιτ/100χλμi κάνοντας την οικογένεια των κινητήρων 1.6 l BlueHDi την πιο οικονομική και πιο αποδοτική στην κατηγορία με εκπομπές CO₂ μόλις 79 γρμ/χλμ σε μικτό κύκλο, για τους χαμηλής κατανάλωσης εκδόσεις των 75 hp και 100 hp iεκδόσεις Business, ανάλογα με τη χώρα.

Όλες οι εκδόσεις, εκτός της 1.6 l BlueHDi 75, διαθέτουν Stop & Start με βελτιωμένο σύστημα εκκίνησης.

ΦΙΛΤΡΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ & SCR

/image/87/2/peugeot_208_2015_183_fr.48872.jpg

Η τεχνολογία BlueHDI βελτιστοποιεί την κατανάλωση i Από 3 λιτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, σύμφωνα με την Οδηγία 99/100/EC) χάρει στο σύστημα SCRi και το FAPi

Η εγκατάσταση του SCR ανάντη του συστήματος FAP επιτρέπει την:

  • Μείωση των NOx (οξείδια του αζώτου) έως 90%.
  • Την εξάλειψη έως 99,9% του συνόλου των εκπομπών σωματιδίων.
  • Την βελτιστοποίηση των εκπομπών CO₂ και την κατανάλωση καυσίμου (έως -4% σε σύγκριση με τους Euro 5 κινητήρες).
  • Γρηγορότερη εκκίνηση μετά το ξεκίνημα του κινητήρα - χάρει στην ικανότητα του συστήματος να λειτουργεί σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.

STOP & START

/image/87/3/peugeot_208_2015_422_fr.48873.jpg

Γρήγορη, αποτελεσματική και αθόρυβη, η τεχνολογία του συστήματος Stop & Start επιτρέπει στον κινητήρα να τεθεί σε " σε κατάσταση αναμονής ", λίγο πριν και κατά τη διάρκεια της ακινητοποίησης του αυτοκινήτου, παρέχοντας καλύτερο έλεγχο στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO₂.

Μόλις απελευθερωθεί το πεντάλ του φρένου, η επανεκκίνηση του κινητήρα γίνεται αθόρυβα και χωρίς κραδασμούς.

ΡΕΚΟΡ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

/image/84/5/peugeot_208_2015_422_fr.10845.jpg

Το νέο PEUGEOT 208, στην έκδοση χαμηλής κατανάλωσης του 1,6 BlueHDi 100 S&S κινητήρα με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, πέτυχε νέο ρεκόρ κατανάλωσης σε μεγάλες αποστάσεις αναγνωρισμένο από την UTAC iστην πίστα Belchamp της Γαλλίας.

2.152 χιλιόμετρα καλύφθηκαν σε 38 ώρες i με 43 λίτρα diesel, με μέση κατανάλωση μόλις 2,0λιτ/100 χλμ! Το δεύτερο αυτό ρεκόρ επιβεβαιώνει την τεχνολογική υπεροχή του Diesel Euro 6 BlueHDi κινητήρα και τη συμβολή του στη μείωση των εκπομπών CO₂.

Το νέο Peugeot 208 αναδεικνύεται ως το παγκόσμιο σημείο αναφοράς για μοντέλα παραγωγής με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

  • /image/87/5/peugeot_partnertepee_1502tech_c-04.48875.jpg

  • /image/87/7/peugeot_partnertepee_1502tech_c-03.48877.jpg

  • /image/87/9/peugeot_partnertepee_1502tech_c-02.48879.jpg

  • /image/88/1/peugeot_partnertepee_1502tech_c-01.48881.jpg