/image/54/6/header-308_1280x445_0.56546.jpg

PEUGEOT 308 5 θυρο

Από 18.900
Με προωθητική ενέργεια μήνα*

Το Peugeot 308 ενσωματώνει αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες. Όλες οι καινοτομίες έχουν σαν σκοπό την ευχαρίστηση και την βοήθεια στον οδηγό ώστε να απολαμβάνει κάθε στιγμή στο τιμόνι του αυτοκινήτου.

PureTech

/image/57/7/peugeot_308_berline_puretech_960x460.56577.jpg

Το νέο Peugeot 308 1,2L PureTech 130 S&S είναι εφοδιασμένο με τον νέο 3-κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης PureTech με 6 σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων, χειροκίνητο ή αυτόματο EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6).

Συμπαγής διαστάσεις, χαμηλό βάρος και πρωτοποριακά υλικά χαμηλής τριβής, είναι οι κύριοι συντελεστές στην επίτευξη της απόδοσης, της οικονομίας, της ασυμβίβαστης αξιοπιστίας και της αντοχής.
Συνδυάζοντας επιδόσεις και βαθμό απόδοσης, το τεχνολογικό αυτό διαμάντι, επιτυγχάνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 21%.i
Με αυτή τη νέα αυτή προσθήκη στην οικογένεια των τρικύλινδρων βενζινοκινητήρων PureTech, το νέο Peugeot 308 συνδυάζει την απόδοση και την οδηγική ευχαρίστηση.

BlueHDi

/image/57/8/peugeot_308_berline_bluehdi_960x460.56578.jpg

Το νέο Peugeot 308 διαθέτει συναρπαστική νέα τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένης της BlueHDi, το όνομα που δόθηκε στους κινητήρες ντίζελ Euro 6 . Χάρη στον αποκλειστικό συνδυασμό των συστημάτων SCR i Selective Catalytic Reduction και FAP i Φίλτρο σωματιδίων Πετρελαίου , η BlueHDi τεχνολογία μειώνει δραστικά (κατά περισσότερο από 90%) τις εκπομπές NOx, και CO 2 και ουσιαστικά εξαλείφει τα σωματίδια (99,9%) i μικτή κατανάλωση. 3,1 - 4,1 λίτρα / 100 χλμ, CO 2 82-107 γρμ / χλμ

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ EAT6

/image/57/9/peugeot_308_berline_eat6_633x400.56579.jpg

Το νέο αυτόματο σύστημα μετάδοσης 6 σχέσεων EAT6 (Efficient Automatic Transmission 6) με τεχνολογία Quickshift κάνει τις αλλαγές πιο ομαλά και πιο γρήγορα προσφέροντας έτσι κορυφαία ευχρηστία.

Σχεδιασμένο με σκοπό τη δραστική μείωση των εκπομπών CO2, συνδυάζει με επιτυχία τη μειωμένη κατανάλωση και την άνεση, με τη διαφορά από το χειροκίνητο σύστημα να είναι 5 γρμ/χλμ (iso ελαστικά).

Συνδυάζεται με τους κινητήρες diesel 1.6 BlueHDi 120 και 2.0 BlueHDi 150, αλλά και με τον βενζίνης 1,2L PureTech 130 S&S.

ΡΕΚΟΡ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

i

Το νέο Peugeot 308, μετά την απόκτηση του τίτλου του Ευρωπαϊκού "Car of the Year" για το 2014, συμπλήρωσε τη γκάμα των εκδόσεων του με τον νέο turbo κινητήρα βενζίνης PureTech 130 hp. Μία βασική έκδοση του μοντέλου πέτυχε νέο ρεκόρ κατανάλωσης καυσίμου: 2,85 λιτρα/100χλμ διανύοντας 1.810 χιλιόμετρα με ένα μόνο γέμισμα!

Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε στην πίστα Αλμερία στην Ισπανία υπό τον έλεγχο των γαλλικών αρχών της UTAC ((Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle). Ένα νέο Peugeot 308 sedan, αυστηρά βασική έκδοση, εξοπλισμένο με το νέο τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα PureTech και με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, έτρεξε για πάνω από 32 ώρες i με εναλλαγή οδηγώνκαταναλώνοντας μόλις 51,4 λίτρα. Το νέο Peugeot 308 πέτυχε έτσι ένα νέο ρεκόρ κατανάλωσης και διανυθείσας απόστασης με ένα μόνο ρεζερβουάρ.

/image/61/0/08.56610.jpg

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ

By replacing the electro-hydraulic variable assist steering with electric power steering, the new Peugeot 308 further reduces CO2 emissions.

Another advantage is that the electric power steering enables excellent handling for inner-city manoeuvres.

/image/62/3/41.56623.jpg

ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΟΔΟΥ & ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ HANDSFREE

Αντί για το παραδοσιακό κλειδί, ο οδηγός μπορεί τώρα χάρη στο σύστημα ηλεκτρονικής αναγνώρισης, να ξεκλειδώνει τις πόρτες και να βάζει μπροστά ή να σβήνει τον κινητήρα, πατώντας απλά το πλήκτρο Start/Stop. Πλησιάζοντας απλά μία από τις χειρολαβές το σύστημα κλειδώνει αυτόματα το αυτοκίνητο (Ένα άγγιγμα της χειρολαβής αρκεί για να κλειδώσει το αυτοκίνητο).

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ & ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ

i

Οι κορυφαίες εκδόσεις στη γκάμα του νέου Peugeot 308 διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο ενεργοποιείται μόλις το αυτοκίνητο σταματήσει και απελευθερώνεται μόλις μπεί μπροστά ξανά ο κινητήρας. Στο βασικό εξοπλισμό από το 2ο επίπεδο και πάνω, διατίθεται και το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε δρόμο με κλίση (Hill Assist), που διατηρεί το αυτοκίνητο ακίνητο για περίπου 2 δλ. Μέχρι ο οδηγός να μετακινήσει το πόδι του από το φρένο στο γκάζι, αποτρέποντας έτσι την κύλιση του αυτοκινήτου σε ξεκίνημα σε ανηφόρα.

ΕΠΩΦΕΛΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

i

Χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις, το νέο Peugeot 308 είναι ελαφρύτερο. Με 23 χλστ μικρότερο μήκος, 47 λιγότερο ύψος και 10 λιγότερα στο πλάτος, το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Στη μείωση του βάρους συνέβαλαν επίσης και οι συγκολλήσεις Laser. Και τέλος, 70 κιλά έχουν εξοικονομηθεί από την χρήση της ολοκαίνουργιας πλατφόρμας του ομίλου με τον κωδικό EMP2.

ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

i

Ο εξοπλισμός έχει σχεδιαστεί για να συμβάλλει στη μείωση του βάρους του οχήματος. Το νέο σύστημα ανάρτησης είναι ελαφρύτερο χάρη σε μια ημι-κούφια αντιστρεπτική δοκό και τη χρήση Αλουμινίου στα εξαρτήματά του.

Ακόμη και το σύστημα πέδησης, έχει διαστασιολογηθεί με βάση τη μειωμένη μάζα του οχήματος, συμβάλλοντας και αυτό στον περιορισμό του συνολικού βάρους.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

i

Η προηγμένη σχεδίαση προάγει τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα

Ξεκινώντας ακόμα από το σχεδιαστήριο, το νέο Peugeot 308 είχα σαν σκοπό να συνδυάσει την περιβαλλοντικές επιδόσεις με μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία. Το βάρος του νέου Peugeot 308 έχει μειωθεί σημαντικά, ώστε να πετύχει κορυφαίες επιδόσεις στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές CO2, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα κορυφαία απόκριση στο δρόμο. Για τη μείωση της μάζας κατά 140 κιλά, σε σύγκριση με το προηγούμενο 308, περιττό βάρος έχει αφαιρεθεί από όλα τα σημεία. Το αυτοκίνητο είναι πιο συμπαγές, Υλικά και εξοπλισμοί έχουν γίνει ελαφρύτερα.

Η αεροδυναμική του γραμμή και η χρήση ελαφρών υλικών σε συνδυασμό με την ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης μείωσαν τις εκπομπές CO2 ξεκινώντας από 82 γρμ/χλμ.