Στυλ “Shooting Brake by PEUGEOT”

DESIGN

Οι αναλογίες των εξωτερικών διαστάσεων του PEUGEOT INSTINCT

CONCEPT αντλούν έμπνευση από την παράδοση. Οι καμπύλες δείχνουν να αγκαλιάζουν αρμονικά τα μηχανικά μέρη και τους επιβάτες. Το μεγάλο καπό φιλοξενεί στο εσωτερικό του, τους... 300 ίππους της κινητήριας μονάδας PHEV. Οι μεγάλοι θόλοι αντανακλούν την τέλεια οδική συμπεριφορά και την δύναμη της 4κίνησης.
Το εμπρός μέρος είναι εξαιρετικά εκφραστικό. Στο εσωτερικό κάθε προβολέα LED υπάρχει μία κάμερα, θυμίζοντας έντονα την κόρη του ανθρώπινου ματιού. Οι κάμερες αυτές σκανάρουν κάθε στιγμή το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο, και στέλνουν πληροφορίες σε όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Η εικόνα της μάσκας διαφοροποιείται ανάλογα με την οπτική γωνία που την παρατηρεί κανείς. Η ημι-χωνευτή δομή της περιλαμβάνει το σήμα του λιονταριού το οποίο γίνεται λευκό μόλις ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα Αυτόνομης Οδήγησης.

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Καθώς το αυτοκίνητο κινείται, περνάει μέσα από ένα τείχος αέρα το οποίο επηρεάζει τον τρόπο που επιταχύνει. Οι μηχανικοί προσπαθούν διαρκώς να βελτιώσουν τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, ώστε να περιορίσουν την κατανάλωση αλλά και να βελτιώσουν το επίπεδο άνεσης των επιβατών.

Το δεύτερο αυτό πεδίο προβλέπεται να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στο μέλλον. Με τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης, οι επιβάτες, καθώς ταξιδεύουν, θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν και με άλλες δραστηριότητες, ανακαλύπτοντας έτσι, νέους τρόπους ευχαρίστησης στο εσωτερικό ενός τέτοιου οχήματος.

Στην εξωτερική πλευρά κάθε φωτιστικού σώματος, ξεκινά μία φωτεινή λωρίδα και εκτείνεται μέχρι χαμηλά στο εμπρός σποϊλερ, σηματοδοτώντας με αυτό τον τρόπο το ύψος της μάσκας. Το εμπρός σποϊλερ διπλής ενέργειας, ενεργοποιείται μόλις η ταχύτητα ξεπεράσει τα 90χλμ. Αρχικά, το τμήμα μεταξύ των κάτω άκρων της φωτεινής λωρίδας, που παρέχει έξτρα κάθετη δύναμη στον εμπρός άξονα. Στη συνέχεια, αυτή η κίνηση δημιουργεί ένα άνοιγμα στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, ώστε να μειωθεί η αεροδυναμική αντίσταση καθώς το αυτοκίνητο κινείται. Ο αέρας οδηγείται από το εμπρός μέρος στους τροχούς. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η δημιουργία του φαινομένου μίας νοητής αεροτομής στους τροχούς η οποία εξισορροπεί τις αεροδυναμικές αντιστάσεις στο αμάξωμα και την ανάρτηση, συνεπικουρούμενη και από τις 5άκτινες ειδικής σχεδίασης, ζάντες.

Οι τελευταίες διαθέτουν μια σειρά από στενά αυλάκια, που τις καθιστούν ακόμα πιο ελαφριές. Τα ίδια αεροδυναμικά χαρακτηριστικά ενσωματώνονται και στο πίσω μέρος. Από ένα άνοιγμα στο άνω άκρο των εμπρός θυρών, ο αέρας οδηγείται απευθείας στον πίσω διαχύτη. Η εντυπωσιακή εμφάνιση της πίσω πλευράς συμπληρώνεται με την μαύρη φάσα που διατρέχει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, και περιλαμβάνει τους τρισδιάστατους ‘όνυχες’ των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Η ηλιοροφή δείχνει να αγκαλιάζει αρμονικά το χώρο των επιβατών, ενώ το σχεδιαστικό της μοτίβο ακολουθεί τις αποχρώσεις του μπλε, όπως συμβαίνει και σε ολόκληρο το αμάξωμα.

i

On either side of the headlamps, the light signature stretches the full height of the front mask. It is deployed from 90 km/h upwards, with a two-fold objective. Firstly, the lower parts of the two light guides are connected by a strip that provides extra downforce on the front axle.
Secondly, this movement creates an opening to reduce pressure on the bodywork of the moving vehicle. Air is drawn in at the front end and expelled at the wheel surface. This serves as a virtual wheel fairing, cancelling out aerodynamic interference with the chassis and suspension, working in combination with the five-spoke aluminium wheels. The latter feature a series of narrow grooves, making them lighter. The same aerodynamic features are also found at the rear end. Air is drawn in via an opening in the front door beltline and flows towards the diffuser, located below a row of 3D lamps connected by a light strip.
The sunroof curves down snugly over the vehicle’s passengers. Its lines are underscored by the same deep blue tri-coating that colours the bodywork.

/image/91/9/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ferme-v2.362919.jpg

/image/92/0/hd-peugeot-g17-studio-elevation-neutre-ouvert-v2.362920.jpg

/image/92/1/hd-peugeot-g17-studio-elevation-aero-v2.362921.jpg