Κορονοϊός (COVID-19) | Ενημέρωση Διαβάστε περισσότερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ

COVID-19

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ

Μετά από κυβερνητικές αποφάσεις, το πανελλαδικό Δίκτυο Επίσημων Διανομέων και Επισκευαστών της Peugeot παραμένει ανοιχτό για την καθολική εξυπηρέτηση των πελατών μας.  Ενημερώνουμε τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις πως επί του παρόντος η προσέλευση στα συνεργεία και τις εκθέσεις αυτοκινήτων είναι νόμιμη.

Πολλοί ενδιαφερόμενοι τις τελευταίες ημέρες ψάχνουν απαντήσεις για το τι σημαίνει η εξάπλωση του κορωνοϊού που είναι σε εξέλιξη για την αγορά, την κατοχή και την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου.

Έχουμε μαζέψει τις συμβουλές που ακολουθούν σχετικά με το ξέσπασμα του νέου ιού COVID-19 για εσάς και το αυτοκίνητό σας σε εναν οδηγό, βασισμένοι σε συζητήσεις με ειδικούς, μεταξύ των οποίων ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας και άλλοι φορείς. Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε απορίες σας σχετικά με την νέα πανδημία.

Ερωτήματα που καλύπτει ο συγκεκριμένος οδηγός:

  • Πώς μπορώ να περάσω από έλεγχο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητό μου και να κάνω service;
  • Θα είμαι σε αυτό-περιορισμό για αρκετό διάστημα. Η ακινησία θα έχει επιπτώσεις στο αυτοκίνητό μου;
  • Πρέπει να αντικαταστήσω το αυτοκίνητό μου. Υπάρχει ασφαλής διαδικασία;
  • Το αυτοκίνητό μου χρήζει άμεσης επισκευής. Πώς μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με ασφάλεια;

Πώς μπορώ να περάσω από έλεγχο ΚΤΕΟ το αυτοκίνητό μου και να κάνω service;

Από τις 23/3 που τέθηκε σε ισχύ το μέτρο της απαγόρευσης κυκλοφορίας, οι έλεγχοι ΚΤΕΟ δεν πραγματοποιούνται προσωρινά.

Οσον αφορά στην συντήρηση του οχήματός σας, τα συνεργεία, αλλά και οι εκθέσεις αυτοκινήτων έχουν εξαιρεθεί από τις επιχειρήσεις που πρέπει να μείνουν κλειστές, και κατά συνέπεια, τo επίσημο δίκτυο συνεργατών της Peugeot θα συνεχίσει να προσφέρει κανονικά υπηρεσίες συντήρησης στους πελάτες του. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική πλατφόρμα της Peugeot ‘Online Booking’ προκειμένου να κλείσετε ηλεκτρονικά το ραντεβού σας, χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο πατώντας εδώ

Για την μετάβασή σας σε ένα συνεργείο Peugeot πρέπει να ακολουθήσετε την εξής διαδικασία:

  • Συμπλήρωση άιτησης τύπου Β από το forma.gov.gr και επιλογή του Β2 (Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους). Η αίτηση πρέπει να φέρει την υπογραφή του ενδιαφερόμενου και τα στοιχεία του.
  • Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση. Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας, όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 2 που αντιστοιχεί στην παρακάτω αιτιολογία. (Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους)

Το επίσημο δίκτυο της Peugeot τηρεί όλες τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, αναφορικά με την πρόληψη της εξάπλωσης του κορωνοϊού και πραγματοποιεί ραντεβού, έτσι ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, διαθέτει ειδικά αντισηπτικά για τους πελάτες και το προσωπικό και φυσικά, τα αυτοκίνητα απολυμαίνονται πριν επιστραφούν στους πελάτες.

Σε περίπτωση που χρειαστείτε Όχημα Αντικατάστασης, το όχημα αυτό θα σας παραδοθεί κατόπιν απολύμανσης όλων των επιφανειών της καμπίνας επιβατών.

Για όσο διάστημα θα ισχύουν περιοριστικά μέτρα στις μετακινήσεις, η περιορισμένη χρήση θα έχει επιπτώσεις στο αυτοκίνητό μου;

Η περιορισμένη χρήση δεν δημιουργεί προβλήματα στο αυτοκίνητο, ωστόσο σας συμβουλεύουμε να ακολουθείτε το πρόγραμμα συντήρησης σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και το ρεζερβουάρ να είναι πάντα γεμάτο.

Σε κάθε περίπτωση το Επίσημο Δίκτυο της Peugeot θα παραμείνει σε λειτουργία για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σας και θα είναι στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε και για να σας λύσει την οποιαδήποτε απορία σχετικά με το αυτοκίνητό σας.

Πρέπει να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο. Υπάρχει ασφαλής διαδικασία;

Οι αγοραστές εξακολουθούν να μπορούν να πραγματοποιήσουν παραγγελίες για οχήματα τηλεφωνικά, μέσω email αλλά και με επίσκεψη στις εκθέσεις της Peugeot οι οποίες παραμένουν ανοικτές και τηρούν αυστηρούς κανόνες υγεινής.

Επίσης, σε περίπτωση που θέλετε να μεταβιβάσετε το παλιό σας αυτοκίνητο, μπορείτε πλέον να λάβετε ηλεκτρονικά Βεβαίωση περί μη οφειλής Τελών Κυκλοφορίας, μέσω εφαρμογής στο aade.gr, όπου χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του TAXISnet μπορείτε να λάβετε τη σχετική βεβαίωση.

Διαβάστε αναλυτικά στην παράγραφο After Sales. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε ανα πάσα στιγμή να επικοινωνήσετε με το Επίσημο Δίκτυο συνεργατών μας προκειμένου να σας καθοδηγήσουν σχετικά.

Το αυτοκίνητό μου χρήζει άμεσης επισκευής. Πώς μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με ασφάλεια;

 Η βασική μας προτεραιότητα είναι η ασφάλεια όλων και η διασφάλιση οτι το αυτοκίνητό σας θα λειτουργεί άψογα ανα πάσα στιγμή. Για τον λόγο αυτόν εφαρμόζουμε σχολαστικές διαδικασίες επισκευής και παράδοσης οχημάτων σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και τους κανόνες τους οποίους ορίζει ο ΕΟΔΥ και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. Με τον τρόπο αυτόν διασφαλίζουμε ότι σε περίπτωση που η επίσκεψη σε συνεργείο κρίνεται απαραίτητη, προσφέρουμε ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας και μια ασφαλή εμπειρία για εσάς. Αυτές οι οδηγίες αφορούν τόσο τις εγκαταστάσεις των Επίσημων Επισκευαστών, όσο και τα αυτοκίνητά μας.

Σε περίπτωση που χρειαστείτε την Οδική Βοήθεια της Peugeot, η υπηρεσία παραμένει πλήρως λειτουργική και οι Επίσημοι Διανομείς και Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές της μάρκας είναι ανα πάσα στιγμή στην διάθεσή σας πανελλαδικά.

Σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω διευκρινίσεις:

Μπορείτε να επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας στο 210 6700008. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας με τον τοπικό σας Επίσημο Διανομέα ή Eξουσιοδοτημένο Επισκευαστή ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας εδώ.

Όλο το προσωπικό της Peugeot σας υπόσχεται οτι θα λάβει όλα τα μέτρα προκειμένου να έχετε μια ασφαλή μεταχείριση.

Ανάλογα με τις νέες εξελίξεις σχετικά με τον κορωνοϊό, θα σας ενημερώνουμε για οποιεσδήποτε αλλαγές στη λειτουργία μας.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ AFTER SALES

Εξυπηρέτηση των πελατών After Sales στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας κατά την περίοδο που ισχύουν τα μέτρα για τον COVID 19

Οι υπηρεσίες After Sales της Peugeot παραμένουν σε πλήρη λειτουργία παρά την κατάσταση με τον COVID 19, έχοντας σε  προτεραιότητα την υγεία των πελατών και των εργαζομένων και σύμφωνα πάντα με τις κυβερνητικές αποφάσεις.

Παραμένουμε προσβάσιμοι!

Σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο, η Peugeot καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη συντήρηση και επισκευή των επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων ή την παροχή βοήθειας σε περίπτωση βλάβης  για τους πελάτες μας. Επιθυμούμε να συμβάλλουμε στην διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών καθώς και των πελατών μας που χρειάζονται το αυτοκίνητό τους για τις αναγκαίες μετακινήσεις τους.

Η πρώτη προτεραιότητά μας είναι να προστατεύσουμε την υγεία των πελατών μας και των εργαζομένων μας παίρνοντας μέτρα  στα συνεργεία μας: μέτρα ασφαλείας, υποχρεωτικά γάντια, απόσταση ασφαλείας μεταξύ ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένης της αναμονής κατά τη διάρκεια  παραλαβής και παράδοσης των αυτοκινήτων, στα συνεργεία μας.

Εάν έχετε συμπτώματα όπως βήχα ή πυρετό σας παρακαλούμε να καθυστερήσετε το ραντεβού σας και αυτό να πραγματοποιηθεί μετά από ιατρικό έλεγχο και πλήρη ίαση.

Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να διατηρήσουμε την υγεία σας, την ασφάλειά σας και την κινητικότητά σας.

Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αναφέρονται ως πιστοποιημένες εγκαταστάσεις σύμφωνα με το διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, συμπληρώνοντας αυτό που εκδόθηκε στις 14 Μαρτίου 2020, σχετικά με τα διάφορα μέτρα που ελήφθησαν για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού COVID-19. Αυτό επιτρέπει σε όλους τους πελάτες μας να εξασφαλίσουν την αξιόπιστη λειτουργία του οχήματός τους τόσο για τις προσωπικές όσο και τις επαγγελματικές μετακινήσεις.

Ερωτήσεις – Απαντήσεις σχετικά με την συντήρηση των αυτοκινήτων Peugeot

Έχω μια μη επείγουσα επισκευή που πρέπει να γίνει στο όχημά μου, πώς μπορώ να αλλάξω το ραντεβού μου;

Μπορείτε να:

  • Καλέστε απευθείας το συνεργείο σας
  • Αλλάξτε το ραντεβού σας απευθείας μέσω του online booking

Τι είδους εργασίες μπορούν να γίνουν στο συνεργείο κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων;

Μπορούμε να κάνουμε όλες τις συνήθεις εργασίες συντήρησης και επισκευής. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα δώσουμε προτεραιότητα σε επείγουσες επισκευές.

Τα συνεργεία είναι ανοιχτά για όλους τους πελάτες;

Ναι! Θα φροντίσουμε το όχημά σας, είτε είστε επαγγελματίας είτε ιδιώτης.

Το αυτοκίνητό μου έχει ανάκληση. Πρέπει να το πάω το στο συνεργείο μου;

Ναι! Η ασφάλειά σας είναι η προτεραιότητά μας.

Η οδική βοήθεια εξακολουθεί να λειτουργεί;

Ναι, η οδική βοήθεια λειτουργεί κανονικά 24 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί της στο, τηλέφωνο  210 9461208, ώστε να μεταφερθεί το αυτοκίνητό σας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.