Διαδικασία Παροχής Βεβαίωσης για Τελωνεία

Διαδικασία Παροχής Βεβαίωσης για Τελωνεία

Για την έκδοση Βεβαίωσης  Εισαγωγής Μεταχειρισμένου Οχήματος χρονολογίας 2004 και μεταγενέστερα, από τον Εθνικό διανομέα προς το αρμόδιο τελωνείο απαιτούνται τα εξής:

  • Συμπλήρωση όλων των στοιχείων της Αίτησης Παροχής Βεβαίωσης και  υπογραφή από τον αιτούντα. 

  • Κατάθεση ποσού 24,80 (20€ πλέον ΦΠΑ) υπέρ του Εθνικού διανομέα (Εταιρεία:  AIGLON AE).

 Η κατάθεση του παραπάνω ποσού μπορεί να γίνει στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναγράφονται στην αίτηση  με την αιτιολογία: ‘Ονομ/μο αιτούντος,  Έκδοση Βεβαίωσης.

  • Αντίγραφο Δήλωσης Άφιξης Οχήματος (Δ.Α.Ο.)

Τα παραπάνω δικαιολογητικά (1. Αίτηση, 2. Αποδεικτικό τραπεζικής κατάθεσης 24,8€, 3. Αντίγραφο Δ.Α.Ο) θα πρέπει να αποσταλούν ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας την “Αίτηση Παροχής Βεβαίωσης για Τελωνείο”

O μέγιστος χρόνος έκδοσης είναι δύο (2) εβδομάδες. Σε τυχόν αργία, κατά τη λήξη των δύο εβδομάδων, η αποστολή των βεβαιώσεων θα  γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Προσοχή: Εάν α) δεν αποσταλεί κάποιο από τα τρία(3) παραπάνω δικαιολογητικά ή β) υπάρχουν ελλιπή  στοιχεία ή αδυναμία ανάγνωσης αυτών ή γ) δεν έχει κατατεθεί το προβλεπόμενο ποσό,   η έκδοση της βεβαίωσης δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.