ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ

/image/22/6/visuel2-home-showroom-kpp-v2-en.72226.jpg

ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ

Η PSA Peugeot Citroën επιβεβαιώνει ότι τα οχήματά της πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να δημοσιοποιήσει στοιχεία οικονομίας καυσίμου σε συνθήκες πραγματικής χρήσης σε συνεργασία με ανεξάρτητο φορέα.

Ενόψει της δημοσιότητας που έχει λάβει το θέμα σχετικά με τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκινητήρων, δημοσιότητα η οποία έχει αντίκτυπο σε όλη την αγορά  αυτοκινήτου, η PSA Peugeot Citroën επιθυμεί να ενημερώσει σχετικώς, κατά τρόπο άρτιο, τους πελάτες, επενδυτές και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη. 

Η PSA Peugeot Citroën επιβεβαιώνει ότι τα οχήματά της ουδέποτε εφοδιάστηκαν με οποιοδήποτε λογισμικό ή οποιαδήποτε συσκευή ανίχνευσης διαδικασίας μέτρησης εκπομπών  ρύπων στο εργαστήριο, τα οποία να ενεργοποιούν ένα σύστημα διαχείρισης των ρύπων, συμπεριλαμβανομένου και του οξειδίου του αζώτου (ΝΟx), το οποίο σύστημα, σε κανονικές συνθήκες οδήγησης είναι ανενεργό. 
Η PSA Peugeot Citroën είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρεία που εφάρμοσε το Σύστημα Επιλεκτικού Καταλύτη (Selective Catalytic Reduction) στους “BlueHDi” κινητήρες πετρελαίου προδιαγραφών Euro6 που εξοπλίζουν τα επιβατικά της μοντέλα. Το  συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης καυσαερίων για το οποίο ο Ομιλος διαθέτει περίπου 100 πατέντες ευρεσιτεχνίας, είναι αναγνωρισμένο από πληθώρα δημοσιευμάτων ως το πλέον αποτελεσματικό τεχνολογικό σύστημα διαχείρισης οξειδίων του αζώτου (ΝΟx).
 Στο ίδιο πνεύμα, η PSA Peugeot Citroën εφηύρε το φίλτρο μικροσωματιδίων 11 χρόνια πριν αυτό καταστεί απαίτηση προβλεπόμενη από τη νομοθεσία Euro5, η οποία τέθηκε σε ισχύ τον Ιανουάριο του 2011 και δεσμεύει όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Με στόχο τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών της, η PSA Peugeot Citroën δεσμεύεται να αναλάβει τις ακόλουθες πρωτοβουλίες προκειμένου:

  • Να δημοσιοποιήσει τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης για τα μοντέλα της – σύμφωνα με τις μετρήσεις ανεξάρτητου φορέα – παράλληλα με τα στοιχεία που απαιτούν οι γενικοί κανονισμοί σήμερα.
  • Να υιοθετήσει τεχνικές μεθόδους οι οποίες θα ανταποκρίνονται στη μελλοντική διαδικασία WLTP* (Διεθνώς Εναρμονισμένη Μέθοδος Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων), η οποία αντικατοπτρίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις συνθήκες πραγματικής οδήγησης.

*Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure