Απελευθερώστε τις επιθυμίες σας και δώστε στον εαυτό σας την δύναμη της επιλογής:
- Με το νέο ηλεκτροκίνητο PEUGEOT e-2008 απολαύστε μια νέα εμπειρία οδήγησης.
- Μπορείτε πλέον να επιλέξετε από μία μια ευρεία γκάμα αποδοτικών και οικονομικών κινητήρων βενζίνης 1.2 PureTech και Diesel 1.5 BlueHDi τελευταίας τεχνολογίας* με ισχύ από 100 έως και 155 hp και λειτουργία Stop & Start**.
* Νέες προδιαγραφές εκπομπών EURO 6 (EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC)που ισχύουν από 1 Σεπτεμβρίου 2019.
** Αυτόματο σβήσιμο και επανεκκίνηση του κινητήρα που εξοικονομεί καύσιμο και μειώνει τις εκπομπές των ρύπων.
PURETECH: ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
Το συναρπαστικό νέο SUV 2008 PEUGEOT εφοδιάζεται με τους τελευταίας γενιάς Euro 6.3 (*) κινητήρες βενζίνης PureTech (1), που προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, οδηγική απόλαυση και υψηλές επιδόσεις.
Είναι διαθέσιμοι 4 βενζινοκινητήρες:
- 1.2 PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
- 1.2 PureTech 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
- 1.2 PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8
- 1.2 PureTech 155 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8
* Νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων EURO 6 (EURO 6d-TEMP-EVAP-ISC) που ισχύει από την 1η Σεπτεμβρίου 2019.
(1) Κινητήρες PureTech:
Εκπομπές CO2 - Συνδυασμένος κύκλος WLTP (g/km) : 126 - 142
Κατανάλωση Συνδυασμένος κύκλος WLTP (l /100 km) : 5,4 – 6,3
BLUE HDi: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
Οι κινητήρες diesel Euro 6.3 (*) που κινούν το νέο SUV PEUGEOT 2008 ενσωματώνουν την αποκλειστική τεχνολογία BlueHDi (1) η οποία συνδυάζει τις εξαιρετικές επιδόσεις με τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλη κατανάλωση καυσίμου.
Είναι διαθέσιμοι 2 κινητήρες diesel:
- 1.5 L BlueHDi 110 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
- 1.5 L BlueHDi 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχεσεων EAT8
(1) Κινητήρες BlueHDi:
Εκπομπές CO2 - Συνδυασμένος κύκλος WLTP (g/km) : 114 - 12
Κατανάλωση Συνδυασμένος κύκλος WLTP (l /100 km) : 4,4 – 4,8
Η τεχνολογία BlueHDi, εξελιγμένη από τον Όμιλο PSA, συνδυάζει τα συστήματα SCR (Selective Catalytic Reduction) και AdBlue.* Η τεχνολογία αυτή έχει τη δυνατότητα να εξαλείφει έως και το 90% των οξειδίων του αζώτου (NOx) μετατρέποντάς τα σε υδρατμούς (H2O) και άζωτο (N2).