i αποτυχία φόρτωσης Media

As a concrete proof to our customers of a serene and even more pleasant future, Peugeot introduces its PLUG-IN HYBRID range.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ PLUG-IN HYBRID

Οι επαναφορτιζόμενοι ηλεκτροκινητήρες  HYBRID και HYBRID4 που συνδυάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσεως.

Ένας συνδυασμός τελευταίων τεχνολογιών σε απόλυτη αρμονία. Συνδυάζονται εύκολα όντας και 100% φιλικοί στο χρήστη.

/image/07/3/peugeot-plug-in-hybrid-engine.596073.jpg

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ

Ο κινητήρας PureTech των 1.6 L έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα κυρίως χάρη στην προσθήκη του συστήματος μίζας-γεννήτριας αλλά και του ειδικού προφίλ ψύξης. Φτάνει σε ισχύ τους 180hp στην έκδοση HYBRID και τους 225hp στην έκδοση HYBRID4.

ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Ο κινητήρας  PureTech λειτουργεί σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων e-EAT8 (Electric Efficient Automatic Transmission - 8 ταχυτήτων) ειδικά σχεδιασμένο για τους κινητήρες PLUG-IN HYBRID της Peugeot.

Με το συγκεκριμένο κιβώτιο, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110hp/80kW στους εμπρός τροχούς.

Για τέλεια εναλλαγή μεταξύ ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα, ο μετατροπέας ροπής που συναντάμε στο θερμικό κινητήρα έχει αντικατασταθεί από ένα πολύδισκο συμπλέκτη. Όλες αυτές οι τροποποιήσεις εξασφαλίζουν πρόσθετη ροπή της τάξης των 60Nm*, για ακόμα περισσότερη απόκριση.

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ

Στις εκδόσεις HYBRID4, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων διαθέτει σύστημα UPS. Πρόκειται για έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp/80 kW, με μειωτήρα που εξασφαλίζει τη δυνατότητα 4κίνησης. Το σύστημα αυτό έχει ενσωματωθεί τέλεια χωρίς να έχει καμία επίπτωση στους χώρους του αυτοκινήτου.

ΜΠΑΤΑΡΙΑ 

Οι εκδόσεις HYBRID και HYBRID4, εφοδιάζονται με μία υψηλής τάσεως (300 V) μπαταρία ιόντων λιθίου, που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Η μπαταρία έχει ισχύ από 11.8 kWh (HYBRID) έως 13.2 kWh (HYBRID4) — απο τις καλύτερες τιμές στην αγορά. Αυτή η ισχύς εξασφαλίζει την 100% ηλεκτρική οδήγηση για αποστάσεις έως και 48,3 χιλιόμετρα (30μίλια) WLTP (1).

Για μέγιστη εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων της αθόρυβης κίνησης, η εργοστασιακή ρύθμιση είναι σε πρόγραμμα ‘μηδενικών εκπομπών’, για όσο χρόνο η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη. Αμιγώς ηλεκτροκίνητο, το αυτοκίνητο έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα έως και 135χλμ/ώ. πριν ενεργοποιηθεί ο θερμικός κινητήρας.

/image/07/4/3008-suv-gt-hybrid4.596074.jpg

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ

/image/07/5/peugeot-plug-in-hybrid-range.596075.jpg

Νέα επιλογή πέδησης

Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει μία νέα λειτουργία στο φρενάρισμα, που δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να επιβραδύνει χωρίς να χρειάζεται να πατά το φρένο. Η λειτουργία αυτή χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φρένο και μπορεί και να επαναφορτίζει την μπαταρία, όταν για παράδειγμα το αυτοκίνητο κινείται σε κατηφόρα. Με το πρόγραμμα Drive, ο οδηγός δεν έχει παρά να σπρώξει προς τα πίσω το μοχλό του αυτόματου κιβωτίου επιλέγοντας “Shift and Park by wire” για να αποκτήσει  πρόσβαση στο πρόγραμμα πέδησης. Σπρώχνοντας πάλι προς τα εμπρός, το πρόγραμμα απενεργοποιείται.

Νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, σύστημα πέδησης.

Για να αυξήσει την αυτονομία της 100% ηλεκτροκίνησης, το σύστημα υψηλής απόδοσης των φρενών με την ονομασία  i-Booster, αποθηκεύει την ενέργεια του φρεναρίσματος ή της επιβράδυνσης (ενέργεια η οποία στους κινητήρες εσωτερικής καύσεως, συνήθως χάνεται). Το i-Booster διαθέτει μία ηλεκτρική αντλία, αντί της αντλίας υποπίεσης που έχουν συνήθως τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα.

Νέα λειτουργία  e-SAVE

Η απόλαυση της ηλεκτρικής οδήγησης γίνεται πραγματικότητα, οποιαδήποτε στιγμή εσείς το αποφασίσετε, χάρη στη λειτουργία e-SAVE. Το E-SAVE επιτρέπει στον οδηγό να προγραμματίσει την κάθε του μετακίνηση αποθηκεύοντας μερικώς ή πλήρως την ενέργεια της μπαταρίας (9,5χλμ, 19 χλμ. ή όλη την ενέργεια της μπαταρίας). Η λειτουργία αυτή μπορεί να επιλεγεί από το μενού e-SAVE στην οθόνη αφής. Όταν προγραμματιστεί η λειτουργία, εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων μία ένδειξη με τα χιλιόμετρα που έχουν αποθηκευθεί για μελλοντική χρήση. Εσείς απλά επιλέξτε το πρόγραμμα οδήγησης μηδενικών εκπομπών για να ενεργοποιήσετε όποτε επιθυμείτε την 100% ηλεκτροκίνηση.

ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΙΣΗ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ

Η πιο αποτελεσματική είναι μέσω ενός σταθμού φόρτισης – και η κυβέρνηση έχει θεσμοθετήσει κίνητρα ώστε να σας βοηθήσει με την εγκατάσταση ενός στο σπίτι ή στην δουλειά σας. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία οικιακή παροχή.

  • Σημείο φόρτισης/wallbox (Type 2): 32 A – χρόνος φόρτισης λιγότερος από 2 ώρες
  • Οικιακή παροχή από πρίζα 3 ακροδεκτών: 10 A – χρόνος φόρτισης περίπου 7 ώρες

Για γρήγορη και εύκολη ενημέρωση της κατάστασης φόρτισης, γύρω από την υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου υπάρχει φωτεινή ένδειξη. Μόλις συνδέσετε την πρίζα οι χρωματικές ενδείξεις θα σας δείξουν την πρόοδο της της φόρτισης.

Το πορτάκι της φόρτισης βρίσκεται στο πίσω αριστερό φτερό του αυτοκινήτου (συμμετρικά με το δεξί πορτάκι του ρεζερβουάρ). Ο εξοπλισμός φόρτισης μπορεί να αποθηκευθεί εύκολα στον ειδικό χώρο κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ.  

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

  • ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

TERMS & CONDITIONS

PEUGEOT 3008 SUV  HYBRID4 :

  • Average autonomy (1): 30 miles WLTP
  • Mixed CO2 emissions (1) : 49g/km WLTP /  49g/km NEDC
  • Mixed consumption (1): 2,2 l / 128.4 mpg  WLTP

 

ALL-NEW PEUGEOT 508 and 508 SW HYBRID :

  • Average autonomy (1): 25 miles WLTP
  • Mixed CO2 emissions (1) : 49g/km WLTP  /  49g/km NEDC
  • Mixed consumption (1): 2,2 l / 128.4 mpg WLTP
  • Estimated data, provided for information only and subject to approval

The values given are in accordance with the WLTP procedure. As of 1 September 2018, new vehicles are being received on the basis of the Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), which is a new, more realistic test procedure for measuring fuel consumption, CO2 emissions and the range of plug-in hybrid vehicles. This WLTP procedure is carried out with more realistic test conditions and completely replaces the New European Driving Cycle (NEDC), which was the test procedure used previously. The measured range for rechargeable hybrid vehicles using the WLTP procedure is in many cases lower than that measured using the NEDC procedure. The range values shown correspond to the average values of the vehicles in the range. All values shown may vary depending on specific equipment, options and types of tyres.