Το Peugeot 3008 SUV αποδίδει απίστευτη ισχύ για μοντέλο μαζικής παραγωγής της Peugeot, και ο χαρακτήρας του αποκτά νέα διάσταση χάρη στο σύστημα υψηλών επιδόσεων HYBRID4. Η κορυφαία αυτή τεχνολογική προσφορά περιλαμβάνει σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς και αποδίδει συνολικά 300hp/220kW.
Πρόκειται για το αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech με απόδοση 200hp/147kW και δύο ηλεκτροκινητήρων (έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα) που αποδίδουν 110 hp/80 kW ο καθένας.
Το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 στα 100χλμ σε 6.5δλ.*. Η μπαταρία έχει ισχύ 13.2 kWh με αυτονομία πλήρους ηλεκτροκίνησης, τα 48χλμ (30μίλια) WLTP (1).
Το σύστημα 4WD εξασφαλίζει βελτιωμένη πρόσφυση σε ανώμαλο δρόμο ή χωματόδρομο, με αποτέλεσμα την αδιάκοπη και απροβλημάτιστη κίνηση: είτε κινείστε σε βρεγμένο ή λασπωμένο οδόστρωμα, σε χιόνι ή σε δρόμους με συνεχείς στροφές, η δύναμη περνά ομοιόμορφα και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.
Το Peugeot 3008 SUV HYBRID4 προσφέρει μεγάλη ισχύ και 4κίνηση και συγκαταλέγεται στα μοντέλα με τις λιγότερες εκπομπές CO2 της αγοράς: λιγότερο απο 49γρ CO2 ανά χιλιόμετρο βάσει προτύπου WLTP*.
Η υιοθέτηση του πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων εξασφαλίζει κορυφαίο επίπεδο άνεσης στους πίσω επιβάτες. Η ενσωμάτωση αυτής της διάταξης δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.
Ο κινητήρας HYBRID4 είναι διαθέσιμος αποκλειστικά για την έκδοση GT, και συνδυάζεται με το δερμάτινο εσωτερικό σε μαύρη mistral απόχρωση και τις επενδύσεις “Grey Oak”. Τα νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης προέρχονται από το νέο Peugeot 508: προσαρμοζόμενος ρυθμιστής ταχύτητας με λειτουργία Stop & Go και υποβοήθηση διατήρησης θέσης στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα, το HYBRID4 θα συμπληρωθεί και με μία έκδοση HYBRID απόδοσης 225hp (165kW) με κινητήρα PureTech 180hp/132 kW και ηλεκτροκινητήρα 110hp/80 kW.
Τα νέα Peugeot 508 HYBRID και 508 SW HYBRID κινούνται από ένα κινητήρα PureTech 180hp/132 kW και έναν ηλεκτροκινητήρα 110hp/80 kW που αποδίδουν συνδυαστικά μέγιστη ισχύ 225hp/165 kW, σε έκδοση κίνησης στους 2 τροχούς.
Ο κινητήρας HYBRID που χρησιμοποιείται στα νέα Peugeot 508 και 508 SW σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με γνώμονα την εξασφάλιση ακόμα μεγαλύτερων συγκινήσεων. Εμφανίζει βελτιστοποιημένο TCO και εξαιρετική οικονομία κατανάλωσης, με εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 49γρ/χλμ. βάσει προτύπου WLTP(1).
Η μπαταρία έχει ισχύ 11.8 kWh και εξασφαλίζει αυτονομία με 100% ηλεκτροκίνηση που ξεπερνά τα 40χλμ βάσει προτύπου WLTP (1).
Το σύστημα μετάδοσης έχει ενσωματωθεί ιδανικά και χωρίς κανέναν συμβιβασμό. Η ευρυχωρία διατηρείται στο ίδιο υψηλό επίπεδο και ο χώρος των αποσκευών έχει παραμείνει ο ίδιος όπως και στα μοντέλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως. (487λ. για το νέο Peugeot 508, και 530λ. για το νέο Peugeot 508 SW).
Το μοντέλο προσφέρεται σε 3 εκδόσεις :
PEUGEOT 3008 SUV HYBRID4
ΝΕΑ PEUGEOT 508 και 508 SW HYBRID
Εκτιμώμενα στοιχεία, που παρέχονται μόνο για πληροφόρηση και υπόκεινται σε έγκριση
Οι αναγραφόμενες τιμές είναι σύμφωνες με τη διαδικασία WLTP. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, όλα τα νέα οχήματα πιστοποιούνται βάσει της διαδικασίας WLTP, η οποία είναι μια νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης, εκπομπών CO2 και της αυτονομίας των οχημάτων με σύστημα plug-in hybrid. Αυτή η διαδικασία WLTP εκτελείται με πιο ρεαλιστικές συνθήκες δοκιμής και αντικαθιστά εντελώς τον Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC), που ήταν η διαδικασία δοκιμής που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Η μετρούμενη εμβέλεια για τα plug-in hybrid οχήματα που χρησιμοποιούν τη διαδικασία WLTP είναι σε πολλές περιπτώσεις μικρότερη από αυτήν που μετράται με τη διαδικασία NEDC. Οι τιμές αυτονομίας που εμφανίζονται αντιστοιχούν στις μέσες τιμές των οχημάτων της γκάμας. Όλες οι τιμές που εμφανίζονται μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον επιλεγμένο εξοπλισμό, τα αξεσουάρ και τον τύπο των ελαστικών.