SKIP TO CONTENT
EFFICIENCY

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ EAT8 ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ PURETECH & BLUEHDI

Για την PEUGEOT ως κατασκευαστή αυτοκινήτων, η δέσμευση για το περιβάλλον είναι απολύτως απαραίτητη, εφόσον διατηρείται παράλληλα η οδηγική απόλαυση. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της PEUGEOT επινόησαν και σχεδίασαν μια σειρά αποτελεσματικών λύσεων.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ PURETECH

Οι 3κύλινδροι κινητήρες βενζίνης PureTech είναι ελαφρύτεροι και πιο συμπαγείς, όπου το μειωμένο βάρος και ο περιορισμός των διαστάσεων έφεραν σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης. Προσφέρουν μοναδικό επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης, εξασφαλίζοντας  ταυτόχρονα κορυφαίες επιδόσεις, και μοναδική αξιοπιστία. 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ BLUEHDI

Οι κινητήρες diesel BlueHDi συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με ελαχιστοποιημένες εκπομπές ρύπων. Η τεχνολογία BlueHDi συνδυάζει μοναδικά τη χρήση οξειδωτικού καταλύτη, του συστήματος SCR (Selective Catalytic Reduction), και του DPF (φίλτρο μικροσωματιδίων), επιτυγχάνοντας έτσι τον έως και 90% περιορισμό των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx),  τη μείωση των εκπομπών του CO2 έως και τα 82γρ./χλμ., τη μείωση της κατανάλωσης, αλλά και την εξαφάνιση σε ποσοστό έως και 99,9% όλων των εκπεμπόμενων μικροσωματιδίων. 

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ EAT6

Το κιβώτιο ταχυτήτων EAT6Efficient Automatic Transmission 6 είναι ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και την οδηγική εμπειρία. Έχει σχεδιαστεί για να μειώνει δραστικά τις εκπομπές CO2, ενώ προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης στον χρήστη

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ EAT8

Αυτό το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της PEUGEOT μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 7% χάρη στη βελτιωμένη απόδοση με την επέκταση της λειτουργίας Stop & Start έως τα 20 χλμ./ώρα και τις συνολικά 8 σχέσεις. Επίσης εξοικονομεί βάρος και είναι απίστευτα συμπαγές.

STOP & START

Με τη λειτουργία  Stop & StartΛειτουργία διακοπής και επανεκκίνησης κινητήρα, διαθέσιμη σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, θα συνδυάσετε οδηγική απόλαυση με περιβαλλοντικές επιδόσεις!

Κατάλληλη για οδήγηση στην πόλη, η λειτουργία Stop & Start σβήνει αυτόματα τον κινητήρα κάθε φορά που το όχημα ακινητοποιείται, για παράδειγμα σε κόκκινο φανάρι. Όταν ο οδηγός επιθυμεί να συνεχίσει τη διαδρομή, η επανεκκίνηση είναι στιγμιαία και ομαλή.

Αυτή η τεχνολογία έχει πολλά πλεονεκτήματα: καλύτερο έλεγχο της κατανάλωσης καυσίμου (-15% στην πυκνή αστική κυκλοφορία σε σύγκριση με ένα συμβατικό όχημα), μείωση των εκπομπών CO2 (μηδενικές εκπομπές κατά τις φάσεις διακοπής του κινητήρα) και μηδενική ηχορύπανση σε στάση.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απενεργοποίησης του Stop & Start.

ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ EMP2 και CMP

Δύο πλατφόρμες είναι διαθέσιμες: η πλατφόρμα EMP2 και η CMP/eCMP βρίσκονται στο επίκεντρο της σχεδίασης και κατασκευής των νέων μεσαίων και κορυφαίων μοντέλων του Ομίλου PSA, οι οποίες παρέχουν συγκεκριμένα:

 

  • Αρθρωτή αρχιτεκτονική για να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες απαιτήσεις των κύριων παγκόσμιων αγορών (4 και 5θυρα σεντάν, station wagons, MPV, hatchback, SUV, κάμπριο ή κουπέ)
  • Ποικιλία κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων σε μια ενιαία πλατφόρμα (4κύλινδροι, υβριδικοί, τετρακίνητοι κ.λπ.)
  • Ελαφρύτερα οχήματα και χαμηλότερες εκπομπές CO2, βελτιώνοντας παράλληλα την ακαμψία, την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση χάρη στα καινοτόμα ελαφριά υλικά όπως ο χάλυβας, τα σύνθετα υλικά, και το αλουμίνιο
  • Καινοτόμες τεχνολογικές επιλογές για τη βελτιστοποίηση της διεύθυνσης, του χειρισμού, της εσωτερικής άνεσης και ασφάλειας (ελαστικά εξαιρετικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.λπ.)
  • Μεγαλύτερη ελευθερία όσον αφορά το στυλ (μεγάλοι τροχοί, μεταβλητότητα μεταξονίου, χαμηλό καπό, χαμηλό ύψος οδήγησης κ.λπ.) όποιος κι αν είναι ο τύπος του αμαξώματος (SUV, σεντάν κ.λπ.)

 

Η πλατφόρμα EMP2, που λανσαρίστηκε με το PEUGEOT 308 το 2013, επιτρέπει την παραγωγή των 3008/3008 Plug-in Hybrid, 5008, 508/508 Plug-in Hybrid/508 SW, e-Traveller και Expert/e-Expert.

Η πλατφόρμα CMP/eCMP προορίζεται ειδικά για την κατασκευή του 208/e-208 και του 2008/e-2008.

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η PEUGEOT είναι η μόνη μάρκα στον κόσμο που διαθέτει μια ολιστική προσέγγιση στη βιώσιμη μετακίνηση με τα μοντέλα:

 

  • e-208
  • SUV e-2008
  • e-Expert van
  • πολυμορφικά  e-Rifter και e-Traveller

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ως σημαντικός παίκτης σε κάθε τεχνολογική επανάσταση, η PEUGEOT αντιμετωπίζει με αυτοπεποίθηση την ενεργειακή μετάβαση θεωρώντας ότι η τεχνολογία εξακολουθεί και είναι πάντα στην υπηρεσία της οδηγικής απόλαυσης.

 

Η υβριδική τεχνολογία Plug-in βασίζεται σε δύο πηγές ενέργειας για να μετακινηθείτε: συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία και έναν βενζινοκινητήρα.

 

Εξαιτίας αυτού, επωφεληθείτε από την οδήγηση σε 100% ηλεκτρική λειτουργία (έως 59 χλμ. εμβέλεια WLTP) για μικρά ταξίδια και τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης για μεγάλες διαδρομές.

ΥΔΡΟΓΟΝΟ

Καύσιμο υδρογόνο στη γκάμα της PEUGEOT.

Με γνώμονα την ακόμα πιο δραστική μείωση των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων της, η PEUGEOT έγινε ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που πρόσφεραν σε αυτοκίνητο της γκάμας τους, από το 2021, στην κατηγορία μικρού βαν, εκτός από τα μοντέλα θερμικών και ηλεκτρικών μπαταριών, μια ηλεκτρική έκδοση του Peugeot Expert που τροφοδοτείται από κυψέλη καυσίμου υδρογόνου.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του για μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους, ο Όμιλος PSA ένωσε τις δυνάμεις του με την SNAMSociété Nouvelle d'Affinage des Métaux (New Metals Refining Company), τον ευρωπαϊκό ηγέτη στη συλλογή και την ανακύκλωση μπαταριών. Η συμφωνία που υπογράφηκε στα τέλη του 2015, ως μέρος της συνεργασίας που ξεκίνησε με τη SNAM στη Γαλλία το 2012, εγγυάται την ποιότητα των διαδικασιών συλλογής και ανακύκλωσης για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων τέλους ζωής του Ομίλου σε όλο το δίκτυο πωλήσεών του και στις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ευρώπη.

 

Η απόδοση που επιτυγχάνεται από τη SNAMSociété Nouvelle d'Affinage des Métaux (New Metals Refining Company) φτάνει το 70% της ανακυκλωμένης μάζας για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου στα ηλεκτρικά οχήματα και το 84% για τις μπαταρίες Ni-MH στα υβριδικά οχήματα. Αυτά τα ποσοστά είναι πολύ πάνω από τα όρια των ευρωπαϊκών κανονισμών, που απαιτούν 50% ανακύκλωση υλικών.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΒΑΣΕΙ ΧΡΗΣΗΣ

Προκειμένου να παρέχει καλύτερη πληροφόρηση σε κάθε ενδιαφερόμενο, ο Όμιλος PSA προσφέρει πρόσβαση σε μια ανεξάρτητη και πιστοποιημένη μέτρηση της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμου.

 

Η μέση κατανάλωση υπολογίζεται με βάση τη πραγματική χρήση του αυτοκινήτου, και προέρχεται από δεδομένα που λαμβάνονται με το σχετικό πρωτόκολλο μέτρησης. Αυτές οι εκτιμήσεις παρέχονται για πληροφοριακούς σκοπούς και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις πραγματικές συνθήκες χρήσης. Πρέπει να διακρίνονται από τις καταναλώσεις που αναγράφονται στις Εγκρίσεις Τύπου (μόνο επίσημες τιμές) και εξαρτώνται από τις προϋποθέσεις που καθορίζει το πρωτόκολλο. Επομένως, δεν έχουν γενική εφαρμογή. Το πρωτόκολλο μέτρησης είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Ομίλου PSA, www.groupe-psa.com.